خبرگزاری کار ایران

۴ اردیبهشت ماه و در آستانه عید مبعث؛

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۰۶

نوزدهمین‌جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان روز 4 اردیبهشت در آستانه عید سعید مبعث برای تجلیل و تکریم از مقام والای خیرین مدرسه‌ساز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، سارا رستمیان مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره طبق روال سال‌های گذشته، هر ساله با هدف تجلیل و تکریم از خیرینی که در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت می کند و همچنین برای گسترش فرهنگ مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی برگزار می‌شود .

مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افزود : رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ، مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس است و در سراسر کشور، خیرین را به مشارکت در ایمن سازی مدارس موجود دعوت می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد و لزوم برخورداری همه دانش‌آموزان روستایی و شهری از امکانات و تجهیزات نوین آموزشی گفت: امیدواریم با حضور پر رنگ خیرین مدرسه ساز در این عرصه شاهد رشد و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان این استان باشیم .

مسئول کمیته فرهنگی و تبلیغی جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در این کمیته طراحی و نصب بنرهای اطلاع رسانی و همچنین بنرهایی با محتوای پیام فرهنگی شهروندی و ترغیب مردم برای مشارکت در امور خیر، در میادین اصلی شهر - نصب پوستر در اتوبوس‌های شهری - ارسال پیام‌های متعدد مشارکت در مدرسه سازی در فضاهای مجازی و کانال‌های رسمی خبری و اطلاع رسانی - استفاده از برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون گروه موسیقی زنده آذری - نی نوازی و فلوت نوازی توسط هنرمند روشندل،  شعرخوانی دانش آموز مستعد شهرستانی ، پخش کلیپ روایت قصری در آخرت را از نمونه کارهای صورت گرفته و یا پیش بینی شده برای این مراسم ذکر کرد .

رستمیان یادآور شد: نمایشگاه جنبی این جشنواره متشکل از عملکرد مناطق آموزش و پرورش استان در خصوص احداث مدارس خیرساز و همچنین بیان نیازمندی‌های این حوزه در بخش‌های مختلف، برای اطلاع رسانی به خیران و مردم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

وی افزود: این آئین روز دوشنبه چهار اردیبهشت‌ماه سال‌جاری از ساعت 10 تا 13 در محل سالن زیتون سازمان‌جهاد کشاورزی واقع در سعدی‌شمالی با حضور مقامات کشوری و استانی و جمعی از نیک اندیشان و خیران سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز