خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

کاش چنین کلیپ‌هایی در فضای مجازی منتشر نمی‌شد/ برخی مسولان استانی خواستار برخورد با رسانه‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۷۹۱

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به انتشار کلیپی در فضای مجازی در زمان نامزدی فردی از این استان برای انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در نشستی با رسانه‌ها در یاسوج گفت: متاسفانه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که ای کاش این کلیپ منتشر نمی شد.

وی با تشریح کلیپ منتشر شده، اظهار داشت: با انتشار این کلیپ‌ممکن است مردم سایر استان‌های کشور فکر کنند مردم کهگیلویه و بویراحمد دارای این فرهنگ هستند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ای کاش رسانه‌ها آن کلیپ را منتشر نمی‌کردند تا مردم فکر نکنند مردم استان دارای این فرهنگ بوده و هستند.

مزارعی با اظهار نگرانی در این ارتباط، تصریح کرد: شما رسانه‌ها آب روی آتش باشید و اجازه ندهید برخی چهره نامناسبی از کهگیلویه و بویراحمد ترسیم کنند.

وی گفت: دستگاه قضایی در کهگیلویه و بویراحمد دارای تعامل مناسبی با رسانه ها بوده و بارهای بار برخی مسئولان استانی خواستار برخورد قانونی با رسانه ها هستند.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دیدگاه ما تعامل با رسانه‌ها بوده و اگر براساس دیدگاه برخی مسئولان و مردم عمل می‌کردیم الان چندین سایت تعطیل شده بود.

مزارعی با بیان اینکه رسانه‌ها بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: اخبار رسانه ها بایستی اصلاح گرایانه باشد نه انتقام جویانه.

وی گفت: رفتار رسانه‌ها نباید سبب زیرسئوال رفتن اخلاق و ادب در جامعه شود و ما نیز وظیفه داریم از عرصه رسانه صیانت کنیم.

رئیس کل دادگستری و بویراحمد با اشاره به وظایف رسانه‌ها در ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: طوری عمل نکنید که موضوع قومیت ها در این استان پررنگ شود و بگویند فرهنگ حاکم نیست و شایسته سالاری وجود ندارد.

مزارعی گفت: برخی نامزدهای انتخاباتی حرمت همدیگر را نگه نداشته و رسانه ها شایسته است اخبار این نامزدها را منتشر نکنند تا به حیثیت جامعه خدشه وارد نشود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد از امن ترین استان های کشور بوده و می‌طلبد رسانه ها در تقویت فرهنگ امنیت جامعه تلاش دوچندانی از خود نشان دهند.

مزارعی در بخشی از سخنان خود از انتشار برخی اخبار در زمینه خرید و فروش آرا هم اظهار نگرانی کرد.

وی گفت: شرمم می گیرد وقتی می شنویم که بگویند آرا مردم را می‌توان با پول خرید زیرا شان مردم ما این نیست.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها را بازوان آرامشی جامعه می دانیم و نباید اخباری را که سبب آبرو ریزی جامعه می شود، منتشر کرد.

مزارعی افزود: کهگیلویه و بویراحمد انسان های فرهنگی و فرهیخته ای دارد و رسانه ها شایسته است با فرهنگ سازی, چهره شایسته ای از استان ترسیم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز