خبرگزاری کار ایران

سید بیوک موسوی:

اخلاق و مدارا باید در رقابت‌های انتخاباتی رعایت شود/ ضرورت گسترش فرهنگ مدارا در جامعه

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۶۸

معاون استاندار زنجان بر ضرورت توجه و توسعه فرهنگ مدارا در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید بیوک موسوی در همایش مددکاری اجتماعی و مدارای اجتماعی، با بیان اینکه مدارا و تحمل می تواند زندگی افراد را دچار تغییر و تحول کند، اظهار کرد: باید واژه "مدارا" را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و همه مسئولان و دستاندرکاران فرهنگی کشور باید در این راستا همگام باشند.

وی گسترش فرهنگ مدارا از سطوح بالای مدیریتی را ضروری برشمرد و افزود: ابتدا باید تصمیم‌گیران، متولیان و مدیران در رفتار، کردار، سخن و اعمال خود مدارا داشته باشند تا اثرات آن به سطوح پایین منتقل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌زنجان یکی از دلایل مهم افزایش خشونت‌های اجتماعی را نداشتن فرهنگ مدارا عنوان کرد و تاکید کرد: برای کاهش مشکلات اجتماعی نیاز به افزایش آستانه تحمل بین افراد هستیم. یکی از دلایلی که موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی شده ضعیف بودن فرهنگ مدارا است.

وی با یادآوری اینکه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد رسانه‌ای شدن آمار مربوط به آسیب‌های اجتماعی در کشور بودیم، خاطرنشان کرد: بیان واقعیت‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی بهتر ضرورت دارد و باید ریشه آسیب‌های اجتماعی در جامعه بررسی و تحلیل شود.

موسوی به دو انتخابات مهم پیش‌رو در کشور اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ مدارا و تحمل را در همه رقابت‌های سیاسی و مسائل اجتماعی تقویت کرد. رقابت انتخاباتی نیازمند مدارا و تحمل بوده و باید اخلاق در آن رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز