خبرگزاری کار ایران

پای آستان قدس در میان است؟

ابهام درباره هزینه تبلیغات حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۱۱۲

همان گونه که انتظار می رفت تولیت آستان قدس رضوی با ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی وارد کارزار مبارزات انتخاباتی شد.

به گزارش ایلنا، پس از پایان گمانه زنی ها و اعلام رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رِئیسی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سئوالاتی جدی در چگونگی حضور مدیران بزرگترین موقوفه جهان اسلام در مبارزات و تبلیغات انتخاباتی وی مطرح شد.

در اولین گام حضور صولت مرتضوی شهردار مشهد به عنوان نماینده سید ابراهیم رئیسی در نشست انتخاباتی جمنا در تهران در حالی که کمتر از 24 ساعت از زلزله رعب آور مشهد می گذشت، انتقادات گسترده ای را به همراه داشت . هر چند رسانه های حامی جمنا در اقدامی شتابزده به نقل از منبعی آگاه در دفتر تولیت آستان قدس رضوی نمایندگی وی را انکار کردند، موضوعی که از طرف شهردار سیاسی مشهد تا این لحظه تائید نشد.

از سوی دیگر همراهی مدیران و مشاوران رسمی آستان قدس رضوی به عنوان همراهان حجت الاسلام رئیسی در ساختمان وزارت کشور این سئوال را بیش از پیش در اذهان عمومی ایجاد می کند که منابع و امکانات آستان قدس رضوی و دیگر دستگاه های همسو در ایام انتخابات چه نقشی را ایفا خواهند کرد.

حضور تصویربرداران و خبرنگاران حاضر در خودروی داماد امام جمعه مشهد نیز از حاشیه های قابل توجه ثبت نام وی بود که از سازماندهی رسانه ای و تبلیغاتی از پیش برنامه ریزی شده ای حکایت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز