خبرگزاری کار ایران

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مطرح می شود؛

گمانه زنی ها دربارۀ مسئولیت ستاد حسن روحانی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۹۰۴

از چند ماه گذشته که بحث انتخابات در کشور و به طبع در لرستان داغ شده گمانه زنی های زیادی برای ریاست ستاد دکتر روحانی مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، گاهی اسم و حکمی به امضا جناب شریعتی رییس دکتر روحانی دست به دست در فضای مجازی می‌چرخد و گاهی افراد پیشکسوتی در اردوگاه اصلاحات خود را به عنوان ریاست ستاد معرفی می‌کنند تا نگرانی و آشفتگی بیشتری به جبهه اصلاحات وارد شود.

هر چند چهار سال پیش که دکتر روحانی برای نخستین بار کاندیدای ریاست جمهوری شد، تا قبل از اعلام تایید صلاحیت شدگان نهایی، اصلاح طلبان استان لرستان به تاسی از شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کشور، برنامه ریزی های خود را بیشتر روی محور آیت الله هاشمی و دکتر عارف انجام داده بودند، اما با اعلام لیست نامزدهای نهایی توسط شورای نگهبان، امیدها به سمت دکتر روحانی برگشت. در این بین حبیب الله خجسته پور، فرهنگی باتجربه اصلاح طلب، رییس ستاد حسن روحانی در استان لرستان شد.

امروز اما همه چیز فرق دارد. دولت تدبیر و امید شانس بیشتری از دیگر گزینه های مطرح برای سکانداری مجدد ریاست جمهوری دارد و بنابراین طبیعی ست چهره های شاخص اصلاح طلب استان، رایزنی ها و تلاش های زیادی برای دستیابی به این مسئولیت داشته باشند.

در حال حاضر از بین گزینه های مطرح شده، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی بیشترین شانس را برای سکان داری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، دکتر محمد بیرانوند در دوره گذشته نیز از اعضای فعال این ستاد بوده است و با توجه به اینکه وی تنها نماینده اصلاح طلب لرستان است گمانه زنی ها پیرامون این خبر جدی تر است.

دیگر گزینه هایی که نام آنها به گوش می رسد افرادی با سابقه عضویت در گروه های اصلاح طلب هستند و باید دید در روز های آتی دولت تدبیر و امید برای بهره بردن از حداکثر توان اصلاح طلبان به کدام یک از آنها اعتماد می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز