خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد:

خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد لیست انتخاباتی خود را اعلام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۹۶

دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد از ارائه لیست مشخص انتخاباتی با نام خانه کارگر استان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج, " علیرضا جنتی" در نشستی با برخی از اعضای خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد در خانه کارگر این استان در یاسوج گفت: انتخابات پیش رو انتخاباتی بسیار حساس و مهم خواهد بود و خانه کارگر این استان برخلاف تمامی سال های گذشته حضوری مقتدر داشته و لیست واحدی را برای این انتخابات در یاسوج ارائه می کند.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های نامزدهای موردنظر خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد در شورای پنجم یاسوج, اظهارداشت: کارگربودن نامزد انتخاباتی مهمترین اولویت خانه کارگر در معرفی نامزدهای انتخاباتی موردنظر خود است.

دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد افزود: عشق به جامعه کارگری و دغدغه رفع مشکلات کارگران از دیگر اولویت های این خانه در معرفی نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج است.

جنتی از همکاری نکردن برخی از اعضای شورای چهارم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای واگذاری قطعه زمینی به خانه کارگر جهت احداث مهمانسرا و استراحتگاه در این شهر خبرداد.

وی گفت: اعتبار ویژه جهت احداث مهمانسرا و استراحتگاه کارگران در یاسوج از سوی خانه کارگر کشور به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص اما متاسفانه برخی از اعضای شورای چهارم شهر یاسوج همکاری نکردند.

دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خانه کارگر این استان با تمام توان از حجت الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می کند.

جنتی افزود: در هفته کارگری نیز برنامه های ویژه ای در کهگیلویه و بویراحمد برگزار که بزودی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز