خبرگزاری کار ایران

اعضای ستاد انتخاباتی حزب اتحاد در اصفهان معرفی شدند+ اسامی

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۱۳۹

مسئولان ارکان ستاد حزب اتحاد ملت در اصفهان انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار ایلنا در جلسه اخیر شورای مرکزی منطقه‌ی اصفهان، به پیشنهاد کمیته‌ انتخابات و پس از مصوبه شورای مرکزی حزب، مبنی بر تشکیل ستادهای انتخابات استان اصفهان، اعضای این ستاد مشخص شدند.

علی معینی عضو شورای مرکزی منطقه‌ اصفهان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، با اعلام این خبر افزود: ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کاملا فعالانه عمل خواهد کرد و حداقل دو ستاد در شمال و جنوب شهر اصفهان خواهد داشت. ضمنا کلیه فعالیت‌های ستادهای حزب اتحاد ملت ایران در راستای مصوبات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان و در جهت تحکیم وحدت احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب خواهد بود.

معینی افزود: در این انتخابات محمد رضوانی به عنوان رئیس ستاد و بنده به عنوان قائم‌مقام ستاد فعالیت خواهیم کرد و محمدهادی کمال مسئول ستاد شمال و  محبوبه بهمنی مسئول ستاد جنوب اصفهان خواهند بود.

قائم مقام ستاد انتخاباتی حزب اتحاد تصریح کرد: متین رحیمی در کمیته الگوی مشارکت انتخاباتی، رضا صادقیان و بهروز صادقی در کمیته تولید محتوا، اسما نکویی و پگاه برهان‌پور در کمیته تبلیغات و مراسم،  زهرا موسویان در کمیته حقوقی، محمدرضا امامی در کمیته مالی، جلال‌الدینی در کمیته مناطق منصوب شدند و مسئول دبیرخانه نیز علی یارمحمدیان خواهد بود.

به گفته علی معینی، ستاد انتخاباتی حزب اتحاد اصفهان، به زودی و طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده توسط وزارت کشور فعالیت خویش را رسما آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز