خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بن خبر داد:

بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستای شهرستان بن

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۳۸

فرماندار شهرستان بن گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی این شهرستان از تاریخ 17 فروردین به مدت یک هفته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال اکبریان با تأکید بر ضرورت بررسی صلاحیت‌ها براساس گزارش مراجع چهار‌گانه گفت: هیات‌های نظارت و اجرایی شهرستان  باید این اصل مهم را سرلوحه فعالیت خود در بررسی صلاحیت‌ها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه بررسی‌های هیات‌های اجرایی به پایان رسید، مراتب به هیات‌های نظارت ارسال می‌شود و نظر هیات‌های اجرایی شهرستان مبنی بر تأیید صلاحیت داوطلبان با تأیید هیات‌های نظارت شهرستان معتبر است.

وی افزود: پس از اعلام نظر هیات‌های نظارت، ابلاغ مراتب تایید یا رد صلاحیت داوطلبان از سوی فرمانداری در روز دوم اردیبهشت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید زمینه حضور تمامی اقشار و گرایش‌های سیاسی در این رقابت‌ مهم فراهم شود تصریح کرد: حضور اندیشه‌های مختلف از جناح‌های متفاوت و همچنین نسل جوان در کنار افراد کار آزموده و مجرب باعث شکل گیری شوراهای فعال و کارآمد شده و امکان خدمت رسانی بهتر به مردم را فراهم می‌کند.

گفتنی‌است 105نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بن نام نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز