خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان مطرح کرد:

بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های گیلان جهت تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۰۱

استاندار گیلان گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از همه‌ ظرفیت‌های استان گیلان استفاده کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نجفی در نشست فرمانداران، به سفر دهم فروردین رئیس‌جمهوری به گیلان و بهره برداری از طرح های اشتغال‌زا گفت: سال جدید را با تولید و اشتغال آغاز کردیم .

وی‌افزود: دولت برای‌تحقق شعار سال و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهتمام کامل دارد و از نخستین روزهای سال نیز عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب را آغاز کرد.

نجفی گفت: نشست‌های کارگروه‌های رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با قدرت بیشتر امسال در استان برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت  افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از همه‌ ظرفیت‌های استان از جمله ظرفیت بخش کشاورزی بهره بگیریم.

وی  به فصل آماده سازی شالیزارها نیز اشاره کرد و گفت: جلسه‌ی مشترک مدیران آب منطقه‌‌ای با فرمانداران در روزهای آینده تشکیل می شود.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های  خوب انجام شده درخصوص مدیریت پسماند در سال گذشته افزود: درخصوص مدیریت پسماند در شهرستان‌ها باید بیشتر تلاش کنیم و از ظرفیت دهیاران می‌توان به خوبی استفاده کرد.

نجفی با بیان اینکه سال 96، سال گردشگری است،گفت: برای جذب گردشگر باید استان تمیز و پاکی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به زمان  انتخابات ، برافراشته شدن علم‌های مخالفت با دولت و زیر سئوال بردن دستاوردها از سوی عده‌ای بیشتر خواهد شد گفت: این افراد  تمام دستاوردهای دولت که متعلق به نظام است را زیر سئوال می‌برند و زمانیکه دولتمردان به ارائه گزارش به مردم می‌پردازند باز همان افراد می‌گویند این گزارش‌ها تبلیغاتی است.

وی گفت: این گونه مخالفت‌ها اگر تاثیری داشته باشد این است که فقط روحیه‌ امید و نشاط را در جامعه کم کند.

استاندار گیلان گفت: البته دولت هیچگاه اقدامات پوپولیستی انجام نداده و سعی کرده است کارهای زیربنایی انجام دهد و به آینده نظام و مملکت توجه کرده است.

نجفی گفت: وظیفه‌ همه‌ مدیران و فرمانداران است که خدمات 4 ساله‌ دولت را برای مردم بازگو کنند.

وی در پیش بودن انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تلاش کنیم تا انتخابات 29 اردیبهشت پرشور و با مشارکت حداکثری مورد نظر رهبر معظم انقلاب انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز