خبرگزاری کار ایران

توصیه امام جمعه حسن آباد به نامزدهای انتخابات شوراها؛

اخلاق را فدای سیاست نکنید

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۷۲

امام جمعه شهر حسن آباد به نامزدهای انتخابات شوراها توصیه کرد در رقابت های انتخاباتی، اخلاق را فدای سیاست نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری در خطبه های امروز نماز جمعه بخش فشافویه شهرستان ری با اشاره به سالروز میلاد مولی الموحدین، حضرت علی(ع) به تشریح گوشه ای  از زندگی آن حضرت پرداخت و گفت: امیرالمومنین(ع) در زندگی خود هیچگاه رضایت فرد یا اشخاص خاص را در نظر نمی گرفت و تنها به فکر رضای خداوند بود و در این مسیر گام بر می داشت.

او خطاب به مدیران و مسولین گفت: نکند خدای ناکرده با رفتار و گفتارمان، دل علی (ع) را برنجانیم.

او افزود: لازم است کسانی که  در نظام اسلامی مسولیت دارند، به امیر مومنان(ع) اقتدا کنند.

امام جمعه حسن آباد با اشاره به ثبت نام حدود 35 نفر در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر حسن آباد از حضور آنان در این دوره از انتخابات قدردانی کرد و خواستار حفظ اخلاق در رقابت های انتخاباتی شد.

حجت الاسلام استیری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به نامگذاری سال جاری به عنوان« اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اشاره کرد و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات و موانع اقتصادی، توجه به تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی است.

 وی با اشاره به سخنان ابتدای سال مقام معظم رهبری در حرم رضوی، خواستار توجه بیش از پیش مسولین به حل مشکل بیکاری شد.

امام جمعه حسن آباد همچنین در پایان خطبه های نماز از تلاش دست اندرکاران سفرهای نوروزی بخش فشافویه بویژه نیروهای امدادی،خدماتی،انتظامی و اداری قدردانی کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز