خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان تشریح کرد:

جزییات سرمایه گذاری خارجی پسابرجام در گلستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۴۱۱

استاندار گلستان گفت: در دولت تدبیر و امید مذاکرات فراوانی با سرمایه گذاران خارجی انجام شده که تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار آن محقق شده است.

به گزارش ایلنا، حسن صادقلو در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان استان اظهار کرد: ۲ میلیون دلار از سرمایه گذاری یاد شده توسط شرکت لعل سقف هیرکان و با مشارکت سرمایه گذار اوکراینی در سال ۹۵ و در دوره پسابرجام صورت گرفت.

وی گفت: سرمایه گذاری های خارجی در استان با رقم مصوب یک میلیون و ۳۵۸ هزار دلار از سال ۹۳ توسط شرکت پژوهان پلاست و با مشارکت سرمایه گذار چینی در شهرک صنعتی بندرگز آغاز شده که تاکنون ۶۰۰ هزار دلار از این سرمایه گذاری اجرایی شده است.

صادقلو ادامه داد: در دولت تدبیر و امید فرصت مذاکرات فراوانی با سرمایه گذاران خارجی انجام شده که امیدواریم با اجرای این طرح ها، زمینه افزایش اشتغال در استان فراهم شود.

استاندارگلستان گفت: کریدورهای هوایی، ریلی، دریایی و زمینی موجود در استان از جمله زیرساخت های توسعه برای ارتباط با کشورهای خارجی است و بازرگانان و تجار گلستانی می توانند با عرضه محصولات خود، پتانسیل های استان را به تولیدکنندگان خارجی معرفی و زمینه حضور و سرمایه گذاری آنها را در گلستان فراهم کنند. 

وی در پایان افزود: همچنین در سفر هیات های تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف به گلستان، ظرفیت های استان و تبادلات سرمایه گذاری مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم بسیاری از این مذاکرات منجر به انجام سرمایه گذاری در استان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز