خبرگزاری کار ایران

توضیحات عضو شورای اصلاح طلبان گلستان در پاسخ به انتقادات؛

نامزدها دخالتی در تعیین لیست ائتلاف اصلاح طلبان نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۳۵۸

یک عضو شورای اصلاح طلبان استان گلستان به دغدغه برخی منتقدین و هجمه های صورت گرفته پیرامون ریاست ستاد دکتر روحانی و موضوع نامزدی اعضای شورای اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، کیانفر عضو شورای اصلاح طلبان گلستان با انتشار یادداشتی یادآوری کرد که در موضوع انتخاب ریاست ستاد دکتر روحانی در استان، شورای اصلاح طلبان به درخواست ستاد در مرکز کشور، سه گزینه را پیشنهاد داده و تهران نیز با بررسی، آقای درازگیسو را به ریاست ستاد انتخاب کرده است.

وی همچنین در مورد موضوع نامزدی اعضای شورای اصلاح طلبان گلستان در انتخابات شورای شهر یادآوری کرد که منتقدین نباید عجله کنند و اقدامات عاجلانه خواستار شوند، چرا که در هر صورت شورای اصلاح طلبان به گونه ای عمل خواهد کرد که این افراد در فرآیند انتخاب لیست ائتلاف اصلاح طلبان تاثیری نداشته باشند.

شورای اصلاح طلبان دقیقا طبق فرآیند پیش بینی شده عمل کرد

نامزدها دخالتی در تعیین لیست ائتلاف اصلاح طلبان نخواهند داشت

کیانفر در مورد فرایند انتخاب ریاست ستاد دکتر روحانی گفته است: به نظر می رسد که ظاهرا عده ای از قبل مترصد بهانه ای برای اختلاف افکنی و تخریب شورای مذکور بوده اند و گرنه اینکه شورای استان موظف بوده از میان کاندیداهای متعدد برای ریاست ستاد دکتر روحانی در گلستان، ۳نفر را انتخاب و به مرکز معرفی کند تا آنها به صلاح دید خود یکی از آن بزرگواران را انتخاب کنند. این شورا دقیقا همین کار را انجام داده و شورای مرکز و مسؤلان ذیربط در تهران نیز به تشخیص خود یکی از همین افراد را انتخاب کرده اند، چه اشکالی متوجه عملکرد شورای استان است؟!

وی اضافه می کند: اگر قرار بود نفر اول منتخب شورای گلستان، صد درصد وقطع به یقین مورد قبول تهران هم باشد، پس چرابه شورای استان تکلیف کرده بودندکه " ۳نفر" را معرفی کنید؟!  لذا دراین خصوص اشکالی برعملکرد شورای استان وارد نیست. ضمن اینکه این هرسه بزرگوار برای ما بسیار عزیزند و قطعا باهمکاری و همراهی یکدیگر وتمامی اصلاح طلبان شریف استان، سعی خواهند کرد یکی از بهترین ستادهای انتخاباتی کشور را دراین دوره رقم بزنند و موجب سربلندی اصلاح طلبان و تمامی مردم فهیم وشریف استان گلستان باشند.

 

 اعضای نامزد دخالتی در تعیین لیست نخواهند داشت

این عضو شورای اصلاح طلبان گلستان در مورد نامزدی تعدادی از اعضای شورای مذکور در انتخابات شورای شهر نیز تصریح کرد: ضمن احترام به نظرات منتقدین گرامی،  باید عرض کنم که هنوز تخلفی صورت نگرفته که این شورا سزاوار مؤاخذه و این همه توهین و ناسزا باشد! اولاعضویت درشورا منافاتی با نامزد شدن درانتخابات شورای شهرندارد. دوم اینکه هنوز مشخص و قطعی نیست که آیا لیست نامزدهای اصلاح طلب شورای شهر گرگان توسط شورای استان بسته می شود یا همچون سایر شهرستان ها، برعهده و صلاح دید "شورای اصلاح طلبان شهر گرگان" خواهد بود!

کیانفر افزود: چیزی که بدیهی ست این که اعضای شهرستانی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان استان و اعضایی که خود نامزد شده اند، نمی توانند در گزینش لیست مذکور دخالت داشته باشند و دراین صورت افراد باقی مانده از شورای مذکور دیگر نمی توانند تحت عنوان "شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان گلستان"، اقدام به معرفی لیست نمایند. لذا احتمال اینکه این مسؤلیت صرفا به شورای اصلاح طلبان گرگان محول شود و یا فرایند دیگری برای آن درنظر گرفته شود، دوراز انتظارنیست.

وی در پایان مطلب خود آورده است: درضمن هنوزمعلوم نیست که کدام یک از نامزد ها تأیید صلاحیت می شوند! لذا اگر این افرادقبل از تأیید صلاحیت مراجع ذیربط استعفا بدهند ممکن است از اینجا رانده واز آنجامانده شوند!  ضمن اینکه اگر قرار باشد شورای استان درتعیین لیست نامزد های اصلاح طلب گرگان دخالت نداشته وفقط در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اقدام نماید، چه لزومی به استعفای آنهاست؟! ایکاش صبور باشیم و زود قضاوت نکنیم و با ندانم کاری آب به آسیاب دشمن که مترصد کوچکترین خطای ماست نریزیم!

گفتنی است پیش تر برخی از فعالان سیاسی و اهالی رسانه در گلستان انتقاداتی را پیرامون حضور همزمان برخی اعضا در انتخابات شورای شهر به عنوان نامزد و دخالت آنها در تعیین لیست ائتلاف بیان کرده بودند. در پاسخ به ابهامات و انتقادات، شخصیت ها و فعالان احزاب اصلاح طلب استان نیز خواستار عدم تعجیل در تصمیم گیری و طراحی مکانیزم های جایگزین شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز