خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

یک کشته در زلزله خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۹۰

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: زمین لرزه سفیدسنگ تاکنون یک کشته داشته و منجر به وارد آمدن خسارت به تعدادی از روستاهای منطقه شده است.

محمد مقدوری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تاکنون براساس گزارش‌های میدانی و گزارش تیم های عملیاتی اعزام شده به منطقه یک نفر بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده و برخی روستاها نیز دچار خسارت شده اند.

وی بیان کرد: میزان خسارت این زلزله هنوز معلوم نیست و میزان خسارت در روستاهای دوقلعه، براشک و کارقش بالاست و خانه های منطقه دچار خرابی و آوار شده است.

مقدوری ادامه داد: دامنه خسارت‌ها با توجه به اینکه زلزله بالای پنج و نیم ریشتر بوده گسترده تر خواهد بود که میزان خسارات متعاقبا اعلام می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه خسارت در مناطق روستایی بیشتر برآورد می شود، افزود: در شهر سفید سنگ و فریمان تخریب در حد نمای ساختمانها گزارش شده است.

مقدوری درخصوص میزان خسارت در شهرستان‌های پیرامونی مشهد، تربت حیدریه ، نیشابور، کلات و درگز که تحت تاثیر زلزله بوده اند، گفت: تاکنون خسارت جدی گزارش نشده و عمده خسارات مربوط به سفید سنگ فریمان بوده است.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان رضوی از مردم خواست از تردد در جاده های شهری و برون شهری خودداری کنند تا کار امدادرسانی به سهولت انجام شود.

وی تاکید کرد: همچنین مردم از تماس‌های تلفنی غیرضروری خودداری کنند تا ترافیک تماس‌ها کاهش یابد.

زلزله‌ای با شدت 6 ریشتر ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه بخش‌هایی از چند شهرستان خراسان رضوی را در مرکز و شرق این استان لرزاند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز