خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مرکزی:

انتصاب رئیس و معاونان ستاد اصلاح طلبان استان مرکزی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۸۱۵

ایلنا: رئیس و معاونان ستاد اصلاح طلبان استان مرکزی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا مشخص شدند.

جعفر صفری، رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی در گفت و گو با ایلنا گفت: بنابر مصوبه هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی آقای علی حسین محمدی به عنوان رئیس و آقایان سروش فرهادیان و علی فرهمند پور به عنوان معاونان ستاد اصلاح طلبان استان مرکزی (امید) در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا منصوب شده و حکم های آنان را صادر کردم.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان مرکزی گفت: علی‌رغم تلاش های صورت گرفته از سوی رقیب و فعال شدن علنی و غیرعلنی تمام حوزه های نفوذ آنان، اصلاح طلبان استان مرکزی دیگر بار بر سر منافع عمومی به جمع بندی رسیده و برخلاف خبرسازی های جریان رقیب، به وحدت و انسجام قابل توجه ای دست یافتند.

جعفر صفری افزود: انتخابات همواره از نگاه اصلاح طلبان به عنوان روزنه ای رو به دموکراسی بوده و از این رو همواره در لحظه های حساس منافع شخصی، حزبی و گروهی را به نفع منافع مردم و در چارچوب مرام اصلاح طلبی نادیده گرفته اند.

جعفر صفری تاکید کرد: پیام این ترکیب ستاد اصلاح طلبان این است که جریان رقیب نمی تواند بر موج اختلاف نظرهای طبیعی که درون جریان اصلاحات به عنوان یک جبهه متکثر هست سوار شود.

جعفر صفری گفت: جریان اصلاحات این پتانسیل را ذیل سازوکار شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان دارد تا اجازه ندهد ترفندهای رقیب باعث ایجاد انشقاق میان اصلاح طلبان و از دست رفتن زمان و فرصت سوزی شود.

وی اظهار کرد: به زودی رئیس و دو معاون ستاد اصلاح طلبان در استان مرکزی با هدف برنامه ریزی برای پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری  و پیروزی فهرست اصلاح طلبان در انتخابات شوراها تشکیل جلسه خواهند داد.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مرکزی گفت: دستور شروع عملیات شورای ستاد به رئیس و دو معاون ستاد ابلاغ شده است تا با استفاده از تجربه موفق دور دوم انتخابات مجلس در استان مرکزی که با پیروزی هر سه نامزد فهرست امید در اراک و شازند و ساوه توام شد، دیگر بار موفقیتی حداکثری همچون مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت ۱۳۹۴ که با پیروزی صد در صدی نامزدهای جریان اصلاحات همراه شد را تکرار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز