خبرگزاری کار ایران

در نامه نامزدهای عضو شورای اصلاح طلبان گلستان مطرح شد:

تابع خرد جمعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۷۴۰

شش نامزد اصلاح‌طلب عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طللبان گلستان در نامه ای مشترک خطاب به هیات رئیسه این نهاد اعلام کردند تابع تصمیمات آن نهاد درباره وضعیت خود خواهند بود.

امیرعبدالسلام مهیمنی، حمیدرضا بارچیان، نیکان آرخی، غلامرضا حاتمی، هاجر عامریان و فاطمه سادات صمدی با ارسال نامه ای مشترک خطاب به هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان تبعیت و تعهد خود را از تصمیم و سیاست آن شورا در خصوص تعیین وضعیت خود اعلام کردند. 

به گزارش ایلنا، امیرعبدالسلام مهیمنی، حمیدرضا بارچیان، نیکان آرخی، غلامرضا حاتمی، هاجر عامریان و فاطمه سادات صمدی با نگارش نامه ای مشترک خطاب به هیات رئیسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان تبعیت و تعهد خود را از تصمیم و سیاست آن شورا در خصوص تعیین وضعیت خود اعلام کردند. 

متن کامل این نامه به شرح زیر است: 

هیات رییسه محترم شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان

با سلام و احترام؛

اینجانبان اعضای آن شورا، درباره نامزدی همزمان خود در انتخابات شورای شهر و نیز روند تعیین لیست اصلاح طلبان، در هر حال تابع تصمیمات شورا در استان و کشور خواهیم بود.

هدف و همت ما نیز در هر شرایط، پیروزی لیست واحد اصلاح طلبان است.

در روزهای اخیر برخی سوالات درمورد عضویت شش نامزد شورای شهر در شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گلستان در صفحات مجازی و فعالان سیاسی-مدنی اصلاح طلب پیش آمده بود.

پیش تر برخی شخصیت ها و فعالان سیاسی اصلاح طلب گلستان در گفت و گویی با ایلنا اعلام کرده بودند که شرایط استان گلستان با تهران متفاوت است و بهتر است به جای انصراف و خروج کامل این نامزدها از عضویت در شورای سیاستگذاری، این شورا مکانیزمی موثر و مناسب برای تصمیم گیری در خصوص تعیین لیست ائتلاف طراحی کند تا عدالت و صحت تصمیم گیری رعایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز