خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان:

برنامه‌محور بودن پیش شرط اشتغال آفرینی است

مدیرعامل‌مناطق ویژه‌اقتصادی‌لامرد و پارسیان گفت: برای نیل به اهداف توسعه ای و تحقق منویات‌مقام معظم‌رهبری بایستی برنامه‌محوری را سرفصل فعالیت ها قرار دهیم تا با حداقل امکانات به خلق بیشترین ارزش افزوده دست یابیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، "محمد آشفته آج بیشه" در جمع کارکنان و کارشناسان این منطقه در لامرد فارس افزود: تاکید مقام معظم رهبری به ایجاد اشتغال و قوام اقتصاد ملی وظیفه تک تک فعالان در عرصه صنعت به ویژه صنایع معدنی را دو چندان کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به زیر ساخت های فراهم شده برای فعالیت صنایع در این منطقه انتظار می رود ضرباهنگ روند فعالیت ها برای جذب سرمایه گذاری تندتر شود و در این راستا با همگرایی و هم افزایی امکان دستیابی به این مهم فراهم است.

آشفته‌تصریح کرد: مناطق لامرد و پارسیان از قابلیت‌های زیادی برخوردارند که لازم است بیش از پیش به سرمایه‌گذاران و متقاضیان فعالیت در عرصه صنعتی  شناسانده شوند و از سوی دیگر این دو منطقه ممزوج یکدیگرند که انتظار می رود با تعامل بیشتر شاهد استفاده مطلوب‌تر از این قابلیت‌ها باشیم.

مدیرعامل مناطق ویژه اقتصادی لامرد و پارسیان افزود: مناطق لامرد و پارسیان نگین درخشانی در عرصه صنعت کشورند و باید در عمل از این ظرفیت به نحوی استفاده کرد که علاوه بر تقویت صنایع داخلی منجر به ایجاد فرصت های شغلی برای دانش آموختگان در سطح ملی و منطقه ای شود.

آشفته در ادامه استفاده از رهیافت های نوین، اولویت به مولفه های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، استفاده از ظرفیت های داخلی و فرصت دادن برای  شکوفایی استعدادهای جوان را از برنامه های خود عنوان کرد.

وی همچنین از صنایع در حال احداث در این منطقه بازدید کرد.

محمد آشفته آج بیشه از مدیران باسابقه در عرصه صنعت است که در اسفند ماه سال گذشته از سوی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو به عنوان مجری مناطق ویژه استقرار صنایع انرژی بر در جنوب کشور منصوب شده است.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس  و در مجاورت مهم ترین قطب انرژی کشور واقع شده که به گفته کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو؛ طرح 300 هزار تنی آلومینیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد در مهرماه 97 به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر : ۴۷۴۴۷۰