خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس:

نقد دولت باید منصفانه باشد، نه از روی حب و بغض/ نامگذاری امسال را با درد همیشگی لرستان گره می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۸۳۱

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس گفت: نامگذاری امسال را از سوی مقام معظم رهبری با درد همیشگی لرستان گره می‌زنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمد بیرانوندی در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه لرستان که در محل قلعه تاریخی فلک الافلاک برگزار شد، افزود: تولید و اشتغال مهمترین مشکل لرستان است و بالای ۹۰ درصد مشکلات مراجعه کنندگان به ما برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: مقوله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری برای لرستان بسیار مهم تر از سایر نقاط کشور است.

جاذبه‌های تاریخی و دیدنی لرستان به خوبی معرفی شود

بیرانوندی با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم لرستان ایجاد اشتغال است، گفت: حوزه گردشگری یک حوزه بسیار مطلوب برای ایجاد اشتغال در استان است و این حوزه می‌تواند موجب رونق اشتغال و رفع معضل بیکاری در استان شود.

بیرانوندی گفت: تاکنون اقداماتی در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان انجام شده اما این اقدامات کافی نبوده است.طبق گفته مسافران نوروزی اماکن گردشگری و توانمندی‌های لرستان به خوبی معرفی نشد‌ه‌اند.

نقد دولت باید منصفانه باشد، نه از روی حب و بغض/ نامگذاری امسال را با درد همیشگی لرستان گره می‌زنیم

جامعه‌ای که در آن نقد نباشد به سمت خفقان می‌رود

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با تأکید بر لزوم انتقادپذیری مسئولان گفت: اگر نماینده مردم نقد نکند چه کسی باید نقد کند اما نقد دولت باید منصفانه و نه از روی حب و بغض باشد.

بیرانوندی با تاکید بر اینکه جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد به سمت خفقان خواهد رفت، افزود: این امر موجب ایجاد آتش زیر خاکستر می شود و جامعه ای که در آن نقد وجود نداشته باشد زمینه برای ایجاد خفقان در آن فراهم می شود اما هر نقدی پاسخی دارد و پاسخ نقد را نباید به بسته بودن فضای نقد و گفت و گو تعبیر کرد.

وی با بیان اینکه البته هر نقدی پاسخی دارد و هرکسی که نقد می کند باید ظرفیت شنیدن پاسخ را نیز داشته باشد، تصریح کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در استان مطلوب بوده و قابل مقایسه با دولت قبلی نیست.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت تدبیر و امید در استان لرستان را قابل تقدیر دانست و افزود: عملکرد دولت در مقایسه با دولت قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

بیرانوندی افزود: جامعه با نقد نیاز به روشنگری دارد و هیچ بحثی در این نیست اما در نقدها باید خدمت به مردم را محور توجه قرار داد.

 نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشار به اینکه عملکرد دولت را نباید نادیده بگیریم، اظهار داشت: حواسمان باید باشد که گوش عامه مردم به گفته مسئولان بوده و نباید به گونه ای عمل شود که فضای ناامید و یاس در جامعه ایجاد شود.

محمد بیرانوندی با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری لرستان در سطح کشور اظهار داشت: این امر باید به صورت جدی در دستور کار رسانه های استان قرار گیرد.

فلک‌الافلاک ایستگاه تاریخ و تمدن لرستان است

نقد دولت باید منصفانه باشد، نه از روی حب و بغض/ نامگذاری امسال را با درد همیشگی لرستان گره می‌زنیم

وی با بیان اینکه باید رسانه‌های استان در این حوزه ورود جدی تری داشته باشند، تصریح کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب زمینه هدایت مسافران و گردشگران به استان را فراهم آورد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: قلعه فلک الافلاک لرستان ایستگاه تاریخی برای معرفی تاریخ و تمدن لرستان به دنیا است.

وی اظهار داشت: در این راستا باید زمینه برای معرفی این اثر تاریخی و همچنین سایر آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی و ... استان در سطح کشور و دنیا از سوی رسانه ها فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز