خبرگزاری کار ایران

نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج:

12 فروردین روز تعیین حکومت ایران به دست مردم بود

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۷۵

نامزد پنجمین انتخابات شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام تبریکی، 12فروردین ماه 1358 را زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان دانست.

"طیبه نظری" در پیام ارسالی به دفتر ایلنا در یاسوج با پیام تبریکی بمناسبت 12 فروردین ماه 1358، اظهار داشت: روزدوازدهم فروردین، روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است که بدون هیچ شکی زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

وی گفت: این روز مقدس، این یوم الله پربرکت سرآغاز حیات واقعی اسلامی در عصر دنیامداران و دنیاپرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می دانند.

نامزد انتخابات پنجم شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده است بود، سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست، اظهارداشت: باپیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل دولت موقت از سوی امام راحل، زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت در ایران فراهم شد.

نظری افزود: دوازدهم فروردین ماه روز شکفتن، روز ایمان و تکیه بر باوردهای قلبی، روز اراده ای که با سرانگشتان ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی جریان پیدا کرد و برگ برگ سبز درختان انقلاب، از آن روئید.

وی گفت: در روز 12 فروردین، ساختار جدید سیاسی اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم بعنی 98/2 درصد آرای ملت مسلمان ایران ثبیت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز