خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز صورت گرفت؛

سفر یک میلیون و 626 هزار نفر به استان کرمانشاه/ طاق بستان با بیشترین بازدیدکننده

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۴۴

از آغاز تعطیلات نوروزی، یک میلیون و 626 هزار و 377 نفر به استان کرمانشاه سفر کرده اند.

به گزارش ایلنا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این آمار مربوط به فاصله زمانی 28 اسفند 1395 تا ساعت 24 دیروز 11 فروردین 1396 است،گفت: در همین مدت، 130 هزار و 164 نفر در اماکن اقامتی استان شامل هتل ها، مسافرخانه ها، مهمانسراها و مدارس اقامت کرده اند.

علیرضا مرادی بیستونی در ادامه گفت: آمار بازدید از محوطه های تاریخی، دیدنی و تفریحی استان کرمانشاه هم 227 هزار و 807 نفر است که در این بین، محوطه تارخی طاق بستان با 75 هزار و 300 نفر بازدید کننده، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پس از طاق بستان به ترتیب، سراب دربند شهر صحنه – محوطه تاریخی و ثبت جهانی شده بیستون – غار قوری قلعه – تکیه معاون الملک – سراب نیلوفر – معبد آناهیتا در کنگاور و سایر نقاط دیدنی و گردشگرپذیر استان، هدف بازدید مسافران نوروزی بوده اند.

مرادی بیستونی در پایان از افزایش 2 تا 3 درصدی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان کرمانشاه نسبت به پارسال خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز