خبرگزاری کار ایران

باحضور مسوولان شهرستان؛

کلنگ احداث بزرگترین مسجد گچساران زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۲۸

کلنگ احداث بزرگترین مسجد گچساران در دهمین روز از تعطیلات‌نوروزی زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس، احداث بزرگترین مسجد این شهرستان را گامی در راستای تحقق‌بخشی به دغدغه‌های فرهنگی و دینی رهبر انقلاب خواند.

وی به ایلنا گفت: شروع عملیات اجرایی مسجد امام محمدباقر(ع) در محدوده 500 دستگاه دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران مایه خرسندی و خوشحالی مردم این شهرستان شده است.

تاج‌گردون با تشریح ویژگی‌های خاص مسجد امام محمدباقر(ع) اظهارداشت: این مسجد در زیربنایی معادل 2 هزار و 475 مترمربع و 2 طبقه طراحی شده است.ظرفیت سالن‌های اجتماعات مردانه و زنانه این مسجد یک‌هزار و 480 نفر بوده و از سویی ظرفیت شبستان آن نیز 520 نفر است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه طراحی این مسجد جدید است، خاطرنشان کرد: ظرفیت غداخوری پیش‌بینی شده نیز 120 نفر که سرجمع ظرفیت 2 هزار و 120 نفر است.

تاج‌گردون از وجود واحدهایی چون خانه عالم، صندوق قرض‌الحسنه، دفتر بسیج، اتاق سرایداری، آسانسور و سایر امکانات تکمیلی دیگر در این مسجد خبرداد.

امام جمعه موقت گچساران هم در آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی مسجد امام محمدباقر(ع) دوگنبدان با برشمردن ویژگی‌های معنوی ساخت و وجود مساجد اظهارداشت: دین اسلام توجه خاصی به ساخت و صیانت از مساجد دارد.

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده گفت: نباید کاری کرد که در قیامت، مساجد بیایند و شکایت کنند چرا به آنان بی‌توجه بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز