خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر خبر داد:

مراجعه یک هزار و ۶۵۶ مسافر نوروزی به پایگاه های ایمنی و سلامت شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۳۸

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر گفت: از (۲۵ اسفند) سال گذشته تاکنون یک هزار و ۶۵۶ مسافر نوروزی به پایگاه های ایمنی و سلامت شهرستان ابهر مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم کاظمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر چهارشنبه (9فروردین) در بازدید خبرنگاران خبرگزاری های استان زنجان، از پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان  با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر استان زنجان از 25 اسفندماه سال گذاشته تا به امروز در حوزه امداد و نجات جاده ای و جوانان اظهار داشت: این شهرستان دارای دو پایگاه امداد و نجات جاده ای فعال با تجهیزات و امکانات برای پوشش امدادی جاده ای در حال فعالیت است.

کاظمی، با بیان اینکه تا به امروز بالغ بر 360 نفر مراجعه کننده به این  پایگاه داشتیم، افزود: از این تعداد 9 مورد تصادف 7نفر اعزام به بیمارستان با 21 مصدوم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرحها و برنامه های فرهنگی در این ایام، گفت: طرح کمپین نه گفتن به تصادفات با هدف سعی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با کاهش تصادفات جاده ای و میثاق نامه نه به تصادفات جاده ای برای ایجاد حساسیت به کاهش تصادفات توسط رانندگان و چادر دوستدار کودک و طرح قران و جایزه در این روزهای انجام می شود.

این مسئول امداد و نجات جاده ای استان زنجان،  با بیان اینکه یک هزار و 656 نفر به اکیپ های طرح ایمن سازی و سلامت نوروزی مسافران نوروزی در این ایام مراجعه کردند، گفت: این طرح تا 15 فروردین سالجاری ادامه دارد.

محمد رضا مرادی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرم دره ، نیز در ادامه این بازدید با اشاره به اجرای طرح نوروزی و وظایف نیروهای پایگاه های امداد و نجات جاده ای در راستای راهنمای مسافرین نوروزی به صورت همزمان و شبانه روزی در سراسر کشور، اظهار داشت: این مجموعه دارای سه دستگاه خوروی مجهز امداد و نجات جاده ای و مواقع خاص است.

مرادی،  با بیان اینکه این پایگاه دارای ظرفیت پذیرش 500 نفری اسکان اضطراری  را دارد، گفت: گشت های امدادی به صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت بیش از پیش مسافران نوروزی در سالجاری با حضور مسئولین استانی و ملی بارزدید شده است.

وی، درادامه با اشاره به اینکه این مجموعه پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان خدابنده  در استان زنجان دارای موقعیت ویژه با هماهنگی ارگانهای مرتبط در صدد امداد رسانی و راهنمایی برای مسافران نوروی بوده است.

مرادی،  با بیان اینکه 14هزار و 600 نفر مراجعه کننده به این پایگاه بوده است، افزود: بالغ بر 1500نفر نیز به ایستگاههای سلامت مراجعه کردند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح و برنامه های  ایستگاه کودکان در این ایام ،  گفت: دراین خصوص شاهد مراجعه کودکانی به تعداد 145 نفر به این ایستگاهها بودیم.

این مسئول، شهرستان خرم دره همچنین با اشاره به شعار کمپین نه به تصادفات جاده ای و رانندگی، تاکید کرد: فرهنگ سازی در این راستا حائز اهمیت است.

مرادی، در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فعالیت این پایگاه در شهرستان خدابنده افزود: پایگاه امداد و نجات شهرستان خدابنده اولین پایگاه امداد و نجات در استان برای اقدامات امداد و نجات بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز