خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد:

استقرار ۱۷ پست طرح ایمنی در ورودی شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در نوروز امسال ۱۷ پست طرح ایمنی در ورودی شهرها و مراکز گردشگری استان زنجان دایر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز چهارشنبه (9فروردین) با اعلام این خبر اظهار کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا (7 فروردین) امسال 590 نفر به ایستگاه های نماز هلال احمر مراجعه کردند.

 میرزایی اضافه کرد: در این بازه زمانی 3 هزار 215 نفر به ایستگاه های دوستدار کودک مراجعه کرده و با شرکت در طرح قرآن بخوانید، جایزه بگیرید، از هلال احمر جوایزی دریافت کردند.

این مقام مسوول تعداد مراجعه به ایستگاه های سلامت هلال احمر را 4 هزار و 48 نفر عنوان کرد و ادامه داد: 39 هزار و 565 نفر هم به پست های ایمنی مسافران نوروزی در استان زنجان مراجعه کردند.

میرزایی در ادامه  با یادآوری اینکه 19 هزار و 52 بروشور نوروزی توزیع شده است، خاطرنشان کرد: 21 هزار و 978 نقشه ایران، استان و شهرستان در بین مسافران نوروزی توزیع گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، همچنین  به توزیع 9 هزار و 203 اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون 3 هزار و 724 نفر در کمپین«نه به تصادفات جاده ای» شرکت کردند

وی ادامه داد: در نوروز امسال 17 پست طرح ایمنی در ورودی شهرها و مراکز گردشگری استان زنجان دایر شده است.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه در این بازه زمانی 61 مورد حادثه رخ داده است، تصریح کرد: از این تعداد 45 حادثه مربوط به حوادث جاده ای است و 273 نفر حادثه دیده داشته که 106 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 27 نفر توسط هلال احمر منتقل شدند.

میرزایی، از اعزام 90 تیم عملیاتی به این حوادث خبر داد و گفت: 237 نجاتگر در این تیم ها حضور داشتند و از 52 دستگاه آمبولانس، 40 خودروی نجات و سه دستگاه خودروی کمک دار استفاده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، به چهار مورد حادثه برف و کولا اشاره کرد و گفت: این اتفاق 364 نفر حادثه دیده داشت که به 302 نفر امدادرسانی شد و 24 نفر هم در مساجد شهرستان خدابنده اسکان یافتند.

در پایان به گفته میرزایی، در این بازه زمانی 16 مورد خدمات حضوری به 456 نفر حادثه دیده در پایگاه های امدادی جاده ای انجام شد که به 302 نفر امدادرسانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز