خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

830 هزار گردشگر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۸۶

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود 830 هزار گردشگر و میهمان نوروزی به این استان سفر کرده و از اماکن سیاحتی، زیارتی و تاریخی این استان بازدید کرده اند.

" محمود باقری " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با تشریح برخی خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران تعطیلات نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: از تعداد گردشگرانی که تاکنون به این استان سفر کرده اند 830 هزار گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی بازدید کرده اند.

وی افزود: در شب گذشته نیز حدود 77 هزار گردشگر و میهمان نوروزی در مناطق مختلف این استان اسکان داده شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی اماکن سیاحتی, زیارتی و طبیعی استان که مورد توجه گردشگران و میهمانان نوروزی واقع شده است, خاطرنشان کرد: این استان, استانی چهارفصل بوده که در تمام مناطق آن امکان دید و بازدیدهای نوروزی وجود دارد.

باقری گفت: تمامی تدابیر لازم نیز برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و مشکلی هم تاکنون گزارش نشده است.

وی از گردشگران کهگیلویه و بویراحمد خواست در روزهای پایانی هفته و روزهای بارش رحمت الهی مراقبت های لازم را از خود داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد پیشتر از کاهش 10 درصدی ورود گردشکران به این استان در تعطیلات نوروزی امسال خبرداده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز