خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

ورزش قهرمانی در اولویت کاری سالجاری است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۰۷

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در سال ۹۵ ورزش مسیر رو به رشدی را طی کرد و در سال جاری با توجه نزدیک شدن به بازی های آسیایی جارکارتا ورزش قهرمانی در اولویت کاری قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی به میزبانی 17 مورد مسابقات و ۵۴ مورد رقابت‌های لیگ کشوری در رشته مختلف ورزشی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ورزشکاران کردستان در رقابت‌های کشوری ۶۳۷ مدال طلا، نقره و برنز را کسب کردند که این تلاش قهرمانان و هیأت‌های ورزشی و مربیان در سطح استان است.

وی  ادامه داد: رشته‌های ورزشی استان کردستان در بخش مقام‌های تیمی توانستند ۶۱ عنوان اول تا سوم مسابقات کشوری و منطقه‌ای را به خود اختصاص دهند که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به موفقیت‌های ورزشکاران استان در میادین بین المللی اشاره کرد و اظهار داشت: قهرمانان موفق شدند در رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی 71 نشان طلا، نقره و برنز را اخذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 303 ورزشکار کردستان به اردوهای تیم ملی ورود پیدا کردند که از این تعداد 78 نفر آنها به عنوان برگزیدگان تیم ملی شناخته شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در سال ۹۵ ورزش مسیر رو به رشدی را طی کرد و در سال جاری با توجه نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی جارکارتا ورزش قهرمانی در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

جولایی در بخش عمرانی به افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن پروژهای خوبی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در استان کردستان 20 پروژه ورزشی شامل سالن‌های سقف بلند و کوتاه، 1200 نفره، استخر سرپوشیده، زمین‌های روباز روستایی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان در کردستان افتتاح شد.

جولایی خاطرنشان کرد: سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌هایی که در بخش اعتباری و تجهیزاتی وجود داشت توانستیم تا حدودی انتظارات و توقعات جامعه هدف خود را برآورده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود: سال ۹۶ به جهت نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی جارکارتای اندونزی سالی سرنوشت‌ساز و مهمی برای ورزش استان خواهد بود.

وی اظهار داشت: امسال ورزش قهرمانی و حمایت از ورزشکاران ملی در اولویت کاری قرار خواهد گرفت تا بتوانیم در رشته‌های مختلف ورزشی سهمیه‌های لازم برای حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کنیم.

جولایی برای تقویت ورزش قهرمانی به برگزاری مسابقات کشوری تأکید کرد و گفت: در سال جاری دستگاه ورزش و جوانان کردستان، هیأت های ورزشی استان را در جهت میزبانی رقابت‌های کشوری کمک و مورد حمایت خود قرار خواهد داد.

وی در ادامه به بخشودگی مالیاتی شرکت‌ها و افرادی که تیم‌های ورزشی را اسپانسری می کنند؛ اشاره کرد و افزود: دولت نیز به منظور کمک به ورزش قهرمانی این طرح را به مرحله اجرا می‌گذارد تا حمایت‌کننده‌ها با انگیزه‌تر وارد این بخش شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: استان کردستان سالهاست که به دلیل مکان و خوابگاه مناسب هنوز نتوانسته بطور شایسته میزبانی رقابت‌های رشته‌های مهم کشوری و بین المللی را برگزار کند.

جولایی ادامه داد: امسال با کمک و حمایت مسئولین پیگیری اعتبارات و احداث سالن 6 هزار نفری و خوابگاه 400 نفره در شهر سنندج انجام خواهد شد و این دو پروژه مهم بصورت ویژه در دستور کار دستگاه ورزش و جوانان و مسئولین استان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: هیأت ورزشی استان کردستان امسال را یکی سالهای مهم تلقی کنند و با تلاش‌های خود و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان با برنامه‌ریزی‌های مدون ورزشکاران تحت پوشش را جهت کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز