خبرگزاری کار ایران

طی یازده روز نخست سال جدید صورت گرفت؛

مصرف ۳۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۷۳۵

مصرف بنزین موتور در گیلان طی یازده روز مجموعاً ۳۵ میلیون و ۳۹۸ هزار لیتر اعلام شد که بیشترین مصرف مربوط به روز یکم فروردین و معادل چهار میلیون و ۳۴۰ هزار لیتر است.

به گزارش ایلنا از رشت، بیشترین میزان مصرف بنزین معمولی مربوط به ناحیه مرکزی ( رشت ، شفت  و سایر توابع ) با ۱۲ میلیون و ۳۴۷ هزار لیتر و پس از آن ناحیه لاهیجان ( لاهیجان ، آستانه ، لنگرود و سیاهکل ) با هفت میلیون و ۳۳۵ هزار لیتر است . 

همچنین طی این مدت دو میلیون و ۳۲۲ هزار لیتر بنزین سوپر ، هفت  میلیون و ۴۷۰ هزار لیتر نفتگاز و یک میلیون و ۳۷۳ هزار لیتر نفت سفید در استان گیلان توزیع شده است . 

ارسال ۱۹ میلیون و ۷۶۵ هزار لیتر ( ۱۴ میلیون و ۳۹۷ هزار لیتر بنزین معمولی ، دو میلیون و ۹۶۵ هزار لیتر نفتگاز و دو میلیون و ۴۰۳ هزار لیتر نفت سفید ) فرآورده های نفتی به مناطق همجوار نیز از جمله فعالیت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در ایام تعطیلات نوروزی ۹۶ است .
 
گفتنی است شهرستان هایی که در یازده روز ابتدای سال جدید از منطقه گیلان دریافت فرآورده داشته اند عبارتند از چالوس ، تنکابن ، رامسر ، زنجان ، قزوین و اردبیل که در این میان تنکابن با چهار میلیون و ۶۱۴ هزار لیتر بیشترین مقدار بنزین و چالوس با یک میلیون و ۹۳۶ هزار لیتر بیشترین مقدار نفتگاز را به خود اختصاص داده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز