خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

گچساران پرترافیک ترین شهر تعطیلات نوروزی استان/ کهگیلویه و بویراحمد فاقد دوربین ثبت تخلفات رانندگی

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۴۶

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی مناطق مختلف این استان، شهرستان گچساران را پرترافیک ترین شهرستات این استان در تعطیلات نوروزی امسال عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت در برنامه زنده تلویزیونی سفربخیر شبکه محلی دنا گفت:  گچساران پرترافیک ترین شهرستان شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی امسال بوده و این پرترافیکی همچنان ادامه دارد.

وی وجود هوای مطلوب و وجود امامزادگان واجب التعظیم چون بی بی حکیمه(س) و جعفر(ع) را مهمترین دلایل پرترافیکی بودن شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از گچساران, یاسوج دارای بار ترافیکی بالاتری نسبت به سایر شهرهای این استان است.

خوشوقت، راه اندازی بارازچه سنتی در خیابان شهید حسین پور روبروی سینمای در دست ساخت یاسوج را از عوامل بار ترافیکی این شهر ذکر و اظهار داشت: نباید با راه اندازی چنین بازارچه هایی, مشکلات مردم را دوچندان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود از نبود دوربین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار نگرانی کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان فاقد دوربین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده و متاسفانه در این بخش مشکلات متعددی داریم.

خوشوقت، دوربین های نصب شده در معابر شهری کهگیلویه و بویراحمد را دوربین های امنیتی - انتظامی ذکر و یادآور شد: روش های سنتی ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی دیگر جوابگو نیست و باید به روش های نوین متوسل شد. 

وی افزود: در تمامی استان های کشور نصب دوربین های ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد نهادینه شده در حالیکه در این استان یک دوربین ثبت تخلفات هم نصب نشده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی مشکلات زیرساختی در حوزه راهنمایی و رانندگی در این استان, خط کشی معابر , نصب چراغ های راهنما و نبود پل مکانیزه ویژه تردد عابرین پیاده را از وظایف نیروی انتظامی ندانست.

خوشوقت گفت: نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در شهرها برعهده شهرداری و در محورهای ارتباطی برعهده اداره کل راهداری است.

وی باتاکید براینکه در حوزه زیرساختی و مهندسی شهری در کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات متعددی مواجه هستیم, اظهارداشت: در شهرهای دوگنبدان مرکز گچساران و یاسوج مرکز بویراحمد در سالجاری مرکز مانیتورینگ راه اندازی می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته بیش از 60 درصد تلفات مربوط به عابرین پیاده بوده است.

خوشوقت از نبود پل مکانیزه ویژه عابرین پیاده در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآور شد: متاسفانه در این استان یک پل مکانیزه ویژه عابرین نداریم که اگر این پل در سطح شهرهای استان نصب شود بطورحتم شاهد تلفات عابرین در تصادفات خواهیم بود.

وی از تشویق رانندگان منظم در تعطیلات نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و از گردشگران و تعطیلات نوروزی استان خواست مراقبت های لازم در امر رانندگی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز