خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

زمان نام نویسی از نامزدهای انتخابات شوراها تمدید نمی شود/ برخی از روستاها نامزد انتخاباتی ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۸۸

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که زمان نام نویسی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان تمدید نخواهد شد.

" فتاح محمدی " به ایلنا در یاسوج گفت: امکان تمدید شدن زمان نام نویسی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیچ جایی از کشور بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

وی مهمترین دلیل تمدید نشدن زمان نام نویسی از نامزدهای انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را قانون عنوان و اظهار داشت: امکان این تمدید براساس قانون وجود ندارد و بطور حتم ما نیز قانون شکنی نخواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته نامزدهایی که در آن ساعت در محل نام نویسی باشند مدارک آنها اخذ و کار ثبت نام انجام می گیرد اما بعد از ساعت 24 امشب امکان تمدید نام نویسی وجود نخواهد داشت.

محمدی تاکید کرد که زمان نام نویسی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد امشب ساعت 24 خواهد بود.

به حد نصاب نرسیدن نامزدهای انتخاباتی برای برخی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد 

وی از به حدنصاب نرسیدن نامزدهای شوراهای اسلامی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمدگفت: در تعداد کمی از روستاهای این استان تعداد نامزدهای شوراهای اسلامی به حدنصاب نرسیده است.

محمدی افزود: صحبت هایی با ریش سپیدان، معتمدین محلی، بخشداران و فرمانداران شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه در این ارتباط شده است.

وی اظهار امیدواری کرد بعد از صحبت های انجام گرفته و نشست هایی که در این زمینه برگزار شد، روستانشینان اقدام به نامزدی در شوراهای اسلامی روستای خود بکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به نام این روستاها، اظهارداشت: تعداد این روستاها بسیار کم و در 2 شهرستان بویراحمد و کهگیلویه هستند.

محمدی نگفت که چرا روستانشینان علاقه ای به نامزدی شوراهای اسلامی روستای خود ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز