خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج:

تمامی زیرساخت ها برای اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی یاسوج فراهم است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۷۳

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از فراهم بودن تمامی زیرساخت های اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی این شهر خبرداد.

" هدایت الله اکبری" به ایلنا در یاسوج گفت: براساس تلاش های زیربنایی که توسط شهرداری و شورای شهر یاسوج در یکسال گذشته انجام گرفته اکنون تمامی زیرساخت های لازم برای اسکان و استقبال از میهمانان نوروزی امسال در یاسوج فراهم است.

وی با تشریح خدمات ارائه شده درزمینه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی یاسوج، اظهار داشت: در حوزه فضای سبز هیچگونه مشکلی وجود ندارد و سرانه فضای سبز کنونی این شهر قابل مقایسه با گذشته نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات سال گذشته در این شهر کمی سرویس های بهداشتی بود که در یکسال گذشته حدود 100 سرویس بهداشتی جدید احداث شد.

اکبری از پیش بینی شدن پارکینگ های شهری یاسوج خبرداد و خاطرنشان کرد: در اماکن پرترافیک نیز پارکینگ های مشخص تا شاهد کاهش مشکلات در این حوزه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزولات آسمانی سبب کاهش ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به این شهر شده و امیدواریم در نیمه دوم تعطیلات شاهد حضور گسترده گردشگران در این شهر باشیم.

اکبری با بیان اینکه شهر یاسوج لقب پایتخت طبیعت ایران را بخود اختصاص داده است، ادامه داد: تمامی اماکن سیاحتی و زیارتی این شهر آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.

وی از گردشگران و میهمانان نوروزی در سراسر کشور خواست یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را مقصد گردشگری خود در نیمه دوم تعطیلات نوروزی امسال قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز