خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات بویراحمد:

678 نفر برای انتخابات شورای شهر و روستا در بویراحمد ثبت نام کرده اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۱۸۹

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد، تعداد نامزدهای احتمالی این شهرستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را 678نفر عنوان که تاکنون ۵۰۴ نفر برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج نام نویسی نهایی کرده اند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "عبدالحمید پناهی"در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد به خبرنگاران رسانه ها گفت: از مجموع ۶۷۸ نفر، ثبت‌نام ۵۰۴ نفر آنها نهایی شده است.

وی افزود: ۱۱۹ برای شهر یاسوج نام‌نویسی کرده‌اند که ثبت‌نام ۹۱ نفر آنها نهایی شده و از این تعداد ۹ نفر زن و ۸۲ نفر مرد هستند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد، تعداد نامزدهای شهر مادوان در حاشیه شهر یاسوج را ۲۸ نفر عنوان که تاکنون 26 نفر آنها ثبت نام نهایی کرده است.

پناهی گفت: برای شهر چیتاب نیز هفت نفر نام نویسی انجام داده اند که ثبت نام این هفت نفر نهایی شده است.

معاون فرماندار بویراحمد افزود: در شهر مارگون این شهرستان تعداد ۱۸نفر برای شورای شهر نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۱۲ نفر ثبت نام نهایی انجام داده اند.

پناهی از نامنویسی 17 نامزد برای شهر گراب سفلی لوداب برای انتخابات شورای این شهر ذکر و خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار نفر ثبت نام نهایی کرده اند.

وی گفت: در بخشداری مرکزی بویراحمد تعداد ۲۵۲ نفر نام نویسی که از این تعداد ۲۴۶ نفر ثبت نام نهایی کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد افزود: در بخش های کبگیان ۳۱ نفر، لوداب ۴۰ نفر و مارگون ۴۰ نفر برای انتخابات شورای روستا ها نام نویسی کرده اند.

پناهی در خصوص مدرک تحصیلی ثبت نام کنندگان در انتخابات شورا ها در شهرستان بویراحمد هم اظهارداشت: در مقطع دکتری ۲نفر، کارشناسی ارشد ۶۷ نفر، کارشناسی ۱۴۵ نفر، کاردانی ۴۳ نفر، دیپلم ۷۲ نفر و مقطع زیر دیپلم ۹۷ نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در شهر یاسوج ۲ نفر با مدرک تحصیلی دکتری، ۴۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۸ نفر در مقطع کارشناسی ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز