خبرگزاری کار ایران

طی امروز و فردا رخ می دهد؛

بارش برف و باران در شمال و جنوب ایران/ هشدار نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۹۹

آخرین وضعیت جوی کشور از بارش باران و در ارتفاعات همراه با برف در نیمه شمالی کشور حکایت دارد، ضمن اینکه سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی و وقوع سیل در استان های جنوبی هشدار داد.

به گزارش ایلنا، بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از آخرین وضعیت جوی کشور امروز جمعه چهارم فروردین ماه، بارش برف و لغزندگی جاده را در استان های کردستان، همدان، نواحی کوهستانی استان مرکزی، ارتفاعات گلستان، خراسان شمالی،مناطق شمالی خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری و غرب اصفهان؛ بارش برف در نواحی کوهستانی لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، دامنه های البرز در مازندران و تهران را خواهیم داشت.

همچنین وقوع طوفان تندری (بارش باران توام با رگبار و صاعقه، باد شدید و تگرگ، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب در مسیل ها و رودخانه ها) را در استان های هرمزگان، فارس، بوشهر، جنوب و غرب کرمان و ایلام را شاهد خواهیم بود.
 
طی امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود و توصیه می شود تردد شناورهای سبک با احتیاط انجام شود.
 
پیش بینی می شود بارش برف در جاده های کوهستانی شمال غرب، دامنه های البرز و دامنه های زاگرس مرکزی موجب لغزندگی جاده ها و گردنه های کوهستانی شود. با توجه به پیش بینی مخاطرات جوی فوق، توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارت و حفظ ایمنی اقدامات لازم بعمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز