خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبرداد:

کارخانه لاستیک بارز کردستان با اشتغال زایی 960 نفر به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۹۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از آغاز به کار کارخانه بارز کردستان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان این مطلب افزود: بعد از پتروشیمی کردستان دومین واحد تولیدی بزرگ استان، کارخانه لاستیک بارز کردستان است که با 627 میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ارزی آماده بهره برداری شده است.

محمد دره وزمی گفت: این واحد بزرگ صنعتی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان است که با تلاش و همت سرمایه گذران و حمایت و تسهیل گری مسئولانِ دولت تدبیر و امید در استان، این پروژه به بهره برداری می رسد.

محمد دره وزمی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارخانه لاستیک از واحدهای تولیدی اشتغالزا محسوب می شود و می تواند نقش بزرگی دربکار گیری جوانان جویای کار درکردستان ایفا نماید که با شروع به کار رسمی این واحد تولیدی 960 نفر از جویندگان شغل دراین کارخانه مشغول به کارمی شوند.

وی خاطرنشان ساخت: مساحت زمین در اختیار این پروژه 44 هکتار است که 65 هزار مترمربع آن فضای مورد استفاده در احداث 7 سالن تولید و انبار اختصاص یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در این واحد تولیدی سالانه بالغ بر 44 هزار تُن انواع تایرهای رادیال سیمی، برابر با شش میلیون حلقه انواع تایر تولید می شود

این کارخانه در شهرک صنعتی دهگلان واقع شده است که قرار است درسفر دوم دکتر روحانی به کردستان افتتاح شود. 

پیش بینی شده در سفر دکتر روحانی به کردستان پنج پروژه بزرگ اقتصادی به ارزش 2 هزار و 128 میلیارد تومان بصورت همزمان افتتاح و برای یک هزار و 884 نفر در کردستان بصورت مستقیم شغل ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز