خبرگزاری کار ایران

در پی نامساعد بودن شرایط جوی مطرح شد:

هشدار پلیس راه لرستان به رانندگان و مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۷۱

رئیس پلیس راه لرستان با توجه به بارندگی در محورهای استان نسبت به رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان هشدار داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مرتضی چغلوند با اشاره به تداوم بارش ها طی امروز و روزهای آینده از مسافران و گردشگران نوروزی که قصد تردد در جاده های لرستان را دارند خواست از اسکان و استراحت در مناطق حاشیه رودخانه ها و آب راه ها خودداری کنند و درمحل هایی که احتمال ریزش کوه وجود دارد به هیچ وجه توقف نکنند.

رئیس پلیس راه لرستان همچنین از مسافران خواست در صورت مشاهده جریان آب به صورت سیلاب اصرار به تردد در داخل آب نداشته باشند زیرا عمق آب قابل تخمین نیست و امکان بروز حوادث پیش بینی نشده وجود دارد.

سرهنگ چغلوند با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی از مسافران خواست از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه لرستان همراه داشتن تجهیزات ایمنی و زمستانی بویژه در مناطق و جاده های کوهستانی را لازم دانست و از مسافران و رانندگان خواست برای اطلاع از وضعیت پیش رو با تلفنهای سه رقمی 120 /141 و چهار رقمی 8825 ، 5555 درارتباط باشند.

سرهنگ چغلوند ، محور بروجرد- چالانچولان - خرم آباد را پرتردد ترین محور و ساعت 17 تا 18 را شلوغ ترین زمان عبور ومرور وسائط نقلیه اعلام کرد.

به گفته رئیس پلیس راه لرستان در محورهای نورآباد به خرم آباد، نور آباد به کرمانشاه در گردنه گشور و نورآباد به نهاوند در گردنه گاماسیاب و محور بروجرد به اراک درگردنه زالیان ریزش برف و در بقیه  مناطق و محورهای مواصلاتی لرستان بارش باران گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز