خبرگزاری کار ایران

هاشمی پور مطرح کرد:

انتقاد تند نماینده کهگیلویه و بویر احمد از نعمت زاده/ عده ای در وزارت صنعت نمی خواهند معدن چرام فعال شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۶۵۱

نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: نعمت زاده بدون اطلاع از زیر مجموعه اش اظهار نظر می کند و باعث دغدغه مردم می شود.

به گزارش ایلنا از چرام،"عدل هاشمی پور" که در جمع مردم روستای "دمدره" از حوزه انتخابیه اش سخن می گفت با انتقاد شدید از اظهارات وزیر صنعت ، معدن و تجارت درباره معدن فسفات "چرام " که این معدن را غیر اقتصادی خوانده بود، گفت : جناب نعمت زاده چون اطلاعی از روند امور ندارد مصاحبه هایی انجام می دهد که با واقعیات کاملا متناقض است . 

وی با تشریح روند پروژه فسفات" چرام " افزود : در جلسه ای که با حضور اینجانب ، مهندس اسکندری رئیس سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید کشور ، احمدپور معاون معدن و صنایع سازمان اقتصادی کوثر و رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد مقرر شد این پروژه با مشارکت سازمان کوثر اجرایی شود . 

وی با انتقاد شدید از اظهارات وزیر صنعت ، معدن و تجارت که فسفات چرام را غیر اقتصادی خوانده بود تصریح کرد : بر اساس اظهارات زیر مجموعه خود وزیر این معدن بسیار با ارزش و به عبارت خودشان "طلا " است و من به تعهد خود برای راه اندازی این معدن پایبندم .

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد : شرکت آیرما به دلیل ارتباطات زیر میزی و رومیزی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد از دادن اطلاعات و مطالعات انجام شده معدن فسفات چرام خودداری و در امور این معدن کارشکنی می کند. 

هاشمی پور گفت : عده ای از درون وزارت صنعت ، معدن و تجارت با هماهنگی افرادی از بیرون و شرکت آیرما قصد دارند این معدن فعال نشود و عده ای که همیشه آیه یاس می خوانند آماده حمله در سایت ها به نماینده هستند اما بدانند بنده بدون توجه به این حملات پیگیر امور هستم . 

وی با تاکید بر اینکه فعلا قصد ندارد برخی مسائل را بیان کند و اسمی از افرادی که قصد مختل کردن پروژه ها را دارند بیاورد، افزود : برخی ها قبر و قیامت خود را فدای جاه طلبی می کنند و دوست ندارند پروژه ها فعال شود . 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با درخواست صبوری از مردم شهرستان "چرام " برای فعال شدن این پروژه ادامه داد : 40 سال است که در انتظار فعال شدن فسفات هستید؛ حال اجازه بدهید ما نیز کارها را جلو ببریم و من این قول را می دهیم که با تمام توان این پروژه را اجرایی کنم .

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مکاتبات لازم برای اجرایی شدن این پروژه به رئیس سازمان بنیاد شهید کشور که سازمان اقتصادی کوثر به این سازمان وابسته است انجام شده خاطرنشان کرد : با دستور ویژه حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مهندس اسکندری رئیس سازمان اقتصادی کوثر اقدامات خوبی در این باره انجام شده است که امیدواریم پس از تعطیلات روند اجرایی سرعت بیشتری بخود بگیرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز