خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد:

بازدید 64 هزار گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۹۱

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد از بازدید و اسکان 64 هزار گردشگر و میهمان نوروزی به این شهرستان در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون خبرداد.

عبدالرحیم رحیمی به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: از روزهای پایانی اسفندماه 1395 تا امروز سوم فروردین ماه 1396 حدود 64 هزار گردشگر و میهمان نوروزی از مناطق مختلف سیاحتی و زیارتی این شهرستان دیدن کردند.

وی افزود:  ۱۴ هزارنفر از مسافران نوروزی در فروردین ۹۶ در مناطق گردشگری دشتک دیل و قلات گناوه این شهرستان اقامت موقت گزیدند.

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد به آمار زائران امامزاده بی بی حکیمه(س) خواهر امام رضا(ع) هم اشاره و اظهارداشت: در پنج روز گذشته ۲۴ هزار نفر از این مکان زیارتی دیدن کردند.

رحیمی افزود: آمارعلاقمندان بازدید کننده از بافت های تاریخی  مناطق خیرآباد و لیشتر در گچساران نیز هشت هزار نفر است.

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ واحد آموزشی در قالب ۳۰۴ کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان می باشد که بخش های فرهنگی و سوییت های آموزش وپرورش دراین بخش ها با ۴۰۰ تخت و اتاق درحال خدمات رسانی است .

رحیمی افزود: آمادگی شهرستان و استقبال واحدهای خدمات رسانی نوروزی به مسافران درنوع خود بی نظیر و چشمگیرتر از سالهای قبل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز