خبرگزاری کار ایران

از ۲ تا ۱۲ فروردین برپا می شود؛

آغاز جشنواره نوروزگار در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۶۵

جشنواره نوروزگار برج میلاد از امروز دوم فروردین ماه به مدت 11 روز در مجموعه فرهنگی- هنری یادمان ملی ایرنیان(برج میلاد) با ویژه برنامه های گسترده آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد در آیین گشایش جشنواره نوروزگار ضمن خیرمقدم به میهمانان از تلاش شبانه‌روزی مجریان برای برگزاری جشنواره تشکر کرد.

وی گفت: اگر نوروزگار را با هم ورق بزنیم، بسیار شاد و شیرین و آهنگین است. تمام تلاش ما در این برنامه این است که به شیوه درست به مهمانان خدمت‌رسانی کنیم و لحظات ناب و ماندگاری را برای آن‌ها فراهم کنیم.

مدیرعامل برج میلاد از همکاران خود خواست تمام کسانی را که از نقاط مختلف کشور و از کشورهای دیگر با هر نژاد و زبانی در آئین‌های جشنواره حضور پیدا کرده‌اند، با تمام وجود تکریم کنند.

جشنواره نوروزگار از 2 تا 12 فروردین‌ماه در مجموعه برج میلاد برگزار می‌شود.

این جشنواره شامل بخش‌های متنوعی از قبیل برگزاری آیین‌ها و موسیقی اقوام مختلف، مجموعه‌ای از مشاغل تهران قدیم، سالن بازی کودکان و سرگرمی‌های شاد و مفرح دیگر است . بازدید از جاذبه‌های گردشگری و کنسرت‌های نوروزی از جمله دیدنی‌های دیگر برج میلاد در جشنواره نوروزگار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز