خبرگزاری کار ایران

‎وزیر اطلاعات در دیدار با روحانیون جنوب فارس:

‎وظیفه روحانیون صیانت از اعتقادات مردم است

‎وزیر اطلاعات گفت: وظیفه روحانیون پاسخ به شبهات دینی و صیانت از اعتقادات مردم است.

‎به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد،حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جمع روحانیون شهرستانهای لامرد و مهر افزود: وظیفه روحانیون پاسخ به شبهات دینی مردم است و باید روحانیون از اعتقادات مردم صیانت کنند و این فقط با تبعیت از قرآن کریم و راه ائمه معصومین امکان پذیر خواهد بود.

‎حجت الاسلام و المسلمین علوی اظهار کرد: فقر معنوی و علمی است که مردم را دچار انحراف می کند.

‎وزیر اطلاعات گفت: قرآن کریم مردم را دعوت کرده و این امر نیست یعنی اینکه مردم با انتخاب خودشان بیایند و این دعوت حکیمانه را بپذیرند.

‎وی با تاکید براینکه مردم با محبت و مهربانی به سمت دین می آیند ، بیان کرد: همانطور که امام و رهبری بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید دارند لذا با محبت و مهربانی با مردم سخن بگوییم و آنان را جذب کنیم.

‎حجت الاسلام و المسلمین علوی اضافه کرد: رعایت ارزش های اخلاقی است که مردم را در مسیر زندگی موفق می کند و به هدف می رساند و شیوه پیامبر اکرم (ص) یعنی مدیریت همراه با اخلاق را باید در زندگی بکار بگیریم.

‎وزیراطلاعات با تاکید بر رعایت اخلاق در جامعه، گفت: زمان امروز با گذشته متفاوت است و جامعه نیاز به مبلغان دینی دارد و روحانیون باید شبهات امروزی را پاسخ دهند و ابزارهای جدید فضای مجازی را در راستای تبلیغ دین و مسیر صحیح زندگی استفاده کنید.

‎حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: مردم عاشق معارف اهل بیت هستند و روحانیون می بایست در تریبون ها و روضه ها، مردم را با احادیث و سیره ائمه معصومین آشنا کنند.

‎وی با تاکید بر حفظ امنیت اعتقادات مردم ، تصریح کرد: علماء و روحانیون با استفاده از روشهای صحیح مدیریت کنند تا مردم به انحرافات کشیده نشوند.

کد خبر : ۴۷۱۱۳۱