خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی گچساران به ایلنا خبر داد:

توزیع 180 تن میوه شب عید در گچساران/ کنترل و نظارت دقیق بر بازار و قیمت ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۷۸۱

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران از توزیع ۱۸۰ تن میوه برای مصرف نوروزی در بازار این شهرستان در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

علی مرادی به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: این اقلام شامل ۱۰۰ تن سیب و ۸۰ تن پرتقال است و در سه نقطه ورودی ، میانی و خروجی شهر توزیع می شود.

وی افزود: ۲۵ تن گوشت سفید(مرغ) برای مصرف شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته شده که از ۲۴ اسفند ۹۵ تاکنون ۱۴تن مرغ وارد شده و از این میزان ۷ تن بین عاملان فروش توزیع و عرضه شده است.

وی ادامه داد: نرخ مصوب مرغ در بازار نوروز گچساران پنج هزار و 830 تومان است واین قیمت برای میوه سیب و پرتقال سه هزارو 900 تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران گفت: ستاد تنظیم بازار شهرستان گچساران و دستگاه نظارتی شهرستان از 20 اسفند تا 15 فروردین ۹۶ به طور مستمر قیمت ها را کنترل و هرگونه مورد گرانی یا غیرقانونی توزیع شدن مرغ و میوه مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

مرادی در خصوص توزیع گوشت قرمز هم گفت: به دلیل کشتار روزانه و اشباع بازار گوشت قرمز تنها یک تن گوشت قرمز وارد شده و درصورت نیاز اقدام به وارد کردن میزان نیاز خواهیم کرد.

وی گفت: این اقلام مصرفی از مرکز تعاون روستایی کشور به مرکز تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده و سپس در اختیار ما قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز