خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی یاسوج :

انتظار داریم در روزهای پایانی سال شاهد قطع برق و گاز واحدهای تولیدی نباشیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۶۹۶

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دولت خواست با پرداخت بدهی خود به بخش خصوصی، از خالی بودن سفره کارگران این بخش در شب عید نوروز جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " جبار کیانی" در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، میزان مطالبات بخش خصوصی از دولت در این استان را حدود ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: مطالبات بخش خصوصی از دستگاه‌های اجرایی استان حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که انتظار داریم در چند روز آینده نسبت به پرداخت این بدهی‌ها اقدام شود تا سفره کارگران بخش خصوصی در شب عید خالی نباشد.

** دولت، برق و گاز واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد را قطع نکند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه برق و گاز خواست که در روزهای پایانی سال بویژه ایام تعطیلات نوروزی، خدمات خود به برخی واحدهای تولیدی که فعال هستند را قطع نکنند.

کیانی گفت: از دستگاه‌های خدمات رسان برق و گاز انتظار داریم واحدهای تولیدی این استان که با هزار زحمت فعالیت خود را از سر گرفته‌اند خدماتی چون برق و گاز را قطع نکنند.

وی افزود: حداقل انتظار بخش خصوصی از دولت این است که دستگاه‌های خدمات‌رسان در شب عید، برق و گاز واحدهای تولیدی را قطع نکنند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه رونق بخشیدن به فضای کسب و کار از مهمترین شعارهای دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: انتظاری که ما از برگزاری این همه جلسه و تلاش داشتیم رونق فضای کسب و کار و برگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید است.

کیانی افزود: متأسفانه با وجود اینکه در این رابطه بیشترین انتظار را از دستگاه‌های خدمات‌رسان داریم، در همین روزهای پایانی سال هم شاهد قطع برق و گاز واحدهای تولیدی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز