خبرگزاری کار ایران

سید جواد حسینی:

دولت تدبیر و امید کارآمدترین دولت بعد از انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۸۳۶

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: دولت تدبیر و امید کارآمدترین دولت بعد از انقلاب و ضعیف‌ترین دولت در حوزه اطلاع‌رسانی دستاوردهای خود بوده است.

به گزارش ایلنا، سید جواد حسینی در جمع اقشار مختلف مردم خوشاب اظهارکرد: سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم و اساسی است و مسئولان برگزاری انتخابات باید از جهت گیری های خاص در این زمینه پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه باید امید در دل مردم ایجاد شود، اظهار کرد: مظلومیت دولت در حوزه اطلاع رسانی بسیار مشهود است و در این خصوص باید مسئولان در شهرستان های مختلف کشور فعالیت های گسترده ای را انجام دهند.

معاون استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: عدم دخالت و سلیقه مسئولان در برگزاری انتخابات نمونه بارز دموکراسی در کشور است.

حسینی ادامه داد: دولت در شرایط امداد و نجات شرایط را تحویل گرفته است و اگر شرایط گذشته ادامه پیدا می کرد قطعا مشکلات بسیار زیادی برای مردم در حوزه های مختلف به وجود می آمد.

 وی با اشاره به اینکه چالش اصلی دولت نجات کشور از مشکلات اقتصادی بی شمار بود، خاطرنشان کرد: دولت در دوره بهشت کشور بر سر کار نیامده که اکنون توقع داشته باشیم در تمامی حوزه ها شاخص ها تغییر کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی یادآور شد: در شرایط پسابرجام ناوگان هوایی کشور ترمیم شده، فروش نفت افزایش پیدا کرده و زمینه برای سرمایه گذار خارجی درداخل کشور فراهم شده و مبادلات بانکی نیز توسعه یافته است.

حسینی اظهار کرد: فعالیت هسته ای ایران در دولت گذشته یک خط قرمز برای دنیا به حساب می آمد اما در شرایط فعلی دنیا برای توسعه فعالیت های هسته ایران کمک می کند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد اشتغال در کشور ایجاد شود قطعا باید صادرات غیر نفتی کشور افزایش یابد، سرمایه گذاری خارجی در داخل کشور رشد یابد  و مبادلات بانکی با کشورهای مختلف دنیا توسعه یابد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت های دولت در حوزه بهداشت و درمان، کشاورزی و سیاست داخلی قابل قبول است.

حسینی خاطر نشان کرد: دولت به دلیل مشکلات مالی نتوانسته تمام بودجه ای را که مصوب کرده در خصوص حاشیه شهر مشهد اختصاص دهد اما در مقابل آن خدمات بی شماری ارائه شده که عده ای نسبت به آن ها بی توجه هستند.

وی گفت: دولت تدبیر و امید کارامد ترین دولت بعد از انقلاب و ضعیف ترین دولت در حوزه اطلاع رسانی دستاوردهای خود بوده است.

 

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باید مسیر حرم تا حرم و تمامی مسیرهای ترانزیتی این شهرستان بازسزای شود و قطعا فرماندار جدید می تواند بسیاری از مشکلات موجود را حل کند.

حسینی گفت: برای هر فعالیت و پروژه عمرانی طرح رضایت اجتماعی بررسی شود تا نگاه مردم نسبت به حوزه های مختلف بررسی و نظارت آن ها اجرایی شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز