خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیر اجرایی هیات نظارت گیلان؛

اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر رشت معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۲۱۶

طی نشستی اعضای هیات نظارت بر پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر رشت معارفه شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این جلسه محمد زالفی فرماندار سابق رشت به عنوان رئیس، جمشید رسایی، وحید مهدوی، حجت الاسلام محمدپور و زهرا بوذری به عنوان اعضای‌هیات نظارت شهرستان رشت انتخاب شدند.

اسماعیل عبدالهی با بیان اینکه ذات انتخابات، تنش‌زا و چالشی است، بیان داشت: باید انتخابات را با رعایت بی طرفی برگزار کنیم که به نحوی که در خورشان مردم این استان باشد.

دبیر اجرایی هیات نظارت استان گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دو انتخاب مهم هستند که در هم تنیده اند و می‌توانند برهم تاثیرگذار باشند و از هم تاثیر بپذیرند .

سخنگوی هیات نظارت استان گیلان افزود: می‌توان با مدیریت مدبرانه، تمامی حساسیت‌ها را با همه جانبه‌نگری، نظارت‌دقیق و قانونمند و رعایت اصول بی‌طرفی، به انتخاباتی عادلانه و آگاهانه تبدیل کرد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند" نباید اهمیت انتخابات شوراها به دلیل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کمرنگ شود و نباید از انتخابات شوراها غافل شد" اظهار کرد: با رسیدن به زمان ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان، رسالت هیات‌های نظارت بسیار قابل توجه است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز