خبرگزاری کار ایران

علی‌اصغر طهماسبی خبر داد:

انتخابات شوراها در ۹۰۳ روستای استان گلستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۹۸۱

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای‌شهر و روستا، در ۳۰ شهر و ۹۰۳ روستای استان با استقرار ۱۶۲۵ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی‌اصغر طهماسبی در آخرین جلسه کمیسیون اقوام، فرق و اقلیت های دینی شورای تأمین استان در سال 95 اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر و روستا به علت کوچک‌تر شدن محدوده جغرافیایی حوزه‌های انتخاباتی، مسائل قومی و قبیله‌ای در انتخاب مردم پرنگ‌تر از دیگر انتخابات است.

وی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که برای کاهش تنش‌ها و چالش‌های احتمالی، فضای قوم‌گرایانه را به آرامی مدیریت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: در ۳۰ شهر و ۹۰۳ روستای استان با استقرار ۱۶۲۵ شعبه اخذ رأی، انتخابات پنجمین دوره شوراهای‌شهر و روستا برگزار خواهد شد که در این بین ۱۶۳ روستای ما برای انتخاب شورای ۵ نفره و ۷۴۱ روستای استان گلستان برای انتخاب شورای 3 نفره، پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

رئیس کمیسیون اقوام، فرق و اقلیت‌های دینی شورای تأمین استان گلستان تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم به عنوان یکی از 4 رکن اصلی انتخابات برای دشمنان نظام اسلامی کمرشکن خواهد بود و آنها همه تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی خواهند کرد.

طهماسبی ادامه داد: از همه علما و روحانیون شیعه و اهل‌سنت استان انتظار داریم در ایام منتهی به برگزاری انتخابات، مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی دعوت کنند تا به لطف‌الهی، برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری همه قومیت‌های ساکن در استان گلستان، محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز