خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کرمان مطرح کرد:

ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی کانون های مساجد/ فعالیت ٦٢٠ کانون فرهنگی هنری مساجد در شمال استان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۸۳۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان با بیان اینکه کانون ها دو نقش محوری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی دارند گفت: نخستین نقش کانون ها در ورود به اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است.

به گزارش ‬ایلنا، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان امروز در همایش تجلیل از نخبگان و فعالان کانون های مساجد استان کرمان با بیان اینکه هجدهم اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد است که طی دو دهه کارهای خوبی در این مراکز انجام شده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد جایگاه ویژه ای از جهات مختلف دارند و مهم ترین ویژگی این مراکز مردمی بودن کانون ها و حضور مردم در اداره آنهاست.

وی با اظهار به اینکه کانونی فعال و موفق تر است که همه اعضای آن حول محور روحانی مسجد با همدلی و وفاق کار کنند و قطعا کار فرهنگی هنری در مسجد بسیار تاثیرگذار است، ادامه داد: در کانون های فرهنگی هنری شاخص استان کرمان نقش محوری امام جماعت مسجد قابل انکار نیست.

این مقام مسئول با تاکید بر نقش کانون ها در جذب حداکثری مردم آن منطقه اضافه کرد: این کار تنها با برنامه های فرهنگی، مذهبی و دینی متنوع و سازگار با روح مسجد میسر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: ٦٢٠ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح شمال استان کرمان وجود دارد و ظرفیت بسیار بالایی است.

وی در پایان با بیان اینکه کانون ها دو نقش محوری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی دارند خاطرنشان کرد: نخستین نقش نگاه کانون ها در ورود به اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است و دیگری استفاده از ظرفیت کانون ها برای فرهنگ سازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز