خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان مطرح کرد؛

شورای آموزش و پرورش حلقه واسط بین سیستم اداری و اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۲۳

مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان گفت: شورای آموزش و پرورش حلقه واسط بین یک سیستم اداری و سیستم اجتماعی است چراکه علاوه بر حضور مسئولین دستگاه‌های مهم و تأثیرگذار معتمدین و نمایندگان مردم در قالب انجمن اولیا و مربیان و نماینده معلمان و مدیران عضو آن هستند و آن را اداره می‌کنند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی اظهارداشت: شورای آموزش و پرورش از ظرفیت بالایی برای رفع مشکلات آموزشی و پرورشی برخوردار است و ضرورت دارد از حداکثر این ظرفیت استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: در سالجاری شورای آموزش و پرورش استان کردستان رتبه سوم کشور را بدست آورد این درحالی بود که در سال‌های 93 و 94 ترتیب رتبه چهاردهم و هشتم کشوری را کسب کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش حلقه واسط بین یک سیستم اداری و سیستم اجتماعی است چراکه علاوه بر حضور مسئولین دستگاه‌های مهم و تأثیرگذار معتمدین و نمایندگان مردم در قالب انجمن اولیا و مربیان و نماینده معلمان و مدیران عضو آن هستند و آن را اداره می‌کنند.

قربانی از عملکرد آموزش و پرورش مریوان در بحث هوشمندسازی کلاس‌های درس تمجید کرد و گفت: از 12 هزار کلاس درس موجود در استان 3 هزار و 800 کلاس درس در حدود 32 درصد، هوشمند هستند درحالیکه 50 درصد کلاس‌های درس شهرستان مریوان هوشمندسازی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز