خبرگزاری کار ایران

نماینده سقز و بانه در مجلس:

وضعیت کولبران و معابر مرزی باید با جدیت پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۹۸

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس؛ ساماندهی معابر بازارچه موقت مرزی را یکی از برنامه های مهم دولت عنوان کرد و افزود: ساماندهی وضعیت کولبران و معابر مرزی یکی از مهمترین مسائلی است که باید با جدیت پیگیری شود که در این راستا از وزیر کشور سوال کردم و بر ساماندهی مرزها و معابر موقت مرزی تاکید کردم.

به گزارش ایلنا، محسن بیگلری با بیان این مطلب افزود: بنده از هیچکس و جناحی حمایت نمی‌کنم. بنده هم با رای مردم انتخاب شدم و حق تعیین تکلیف برای دیگران ندارم و به انتخاب مردم احترام می‌گذارم و تنها وظیفه من اینکه از مردم دعوت کنیم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی انتخابات شوراهای شهر و روستا را سرنوشت‌ساز و بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم از مردم برای حضور در پای صندوق های رای دعوت کنیم و از افراد شاخص و دلسوز دعوت شود که در انتخابات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: معیشت بسیاری از خانواده در مناطق مرزی به معابر مرزی وابسته است که ساماندهی معابر از اهمیت بالایی برخوردار است که باید انجام شود.

بیگلری ساماندهی معابر بازارچه موقت مرزی را یکی از برنامه‌های مهم دولت عنوان کرد و افزود: ساماندهی وضعیت کولبران و معابر مرزی یکی از مهمترین مسائلی است که باید با جدیت پیگیری شود که در این راستا از وزیر کشور سوال و بر ساماندهی مرزها و معابر موقت مرزی تاکید کردم.

وی تاکید کرد: باید معابر موقت مرزی به جاده مناسب دسترسی داشته باشد و امکانات در اختیار کولبران قرار گیرد و مشکلاتی را که در گذشته با آن مواجه بودند رفع شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه امنیتی که در کشور برقرار است در هیچ کشوری وجود ندارد، گفت: باید هوشیار باشیم چراکه دشمنان ما از برقراری این امنیت خوشحال نیستند.

وی ادامه داد: امنیت پایدار منطقه حاصل تلاش نیروهای نظامی و انتظامی است با وجود ناامنی که در منطقه حاکم وجود دارد هم‌اکنون مرزهای کردستان از امنیت پایدار برخوردار هستند که این تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی قابل تقدیر است.

بیگلری خاطرنشان کرد: برقراری امنیت در مرزها وظایف مهم نیروی انتظامی است اما در جایی که نیروهای انتظامی قانون را رعایت نمی‌کنند باید برخورد شود و حقوق شهروندان حفظ شود.

به گفته وی در مسیر جاده بانه و سقز اقدامات خوبی انجام شده و به زودی بخش دیگری از این جاده به مناقصه گذاشته می‌شود و برای ساخت آزادراه جاده بانه و سقز هفته پیش مناقصه برگزار شده بعد از انتخاب پیمانکار در اسرع وقت تجهیز کارگاه می‌شود.

وی خدمات‌رسانی به مسافرین را یکی از ضروری‌ترین موارد در تعطیلات نوروزی دانست و گفت: در تعطیلات نوروزی باید همه دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان در حال آماده باش باشند و اکیپ‌های منظم در محل‌های مشخص برای خدمات‌رسانی به موقع مستقر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز