خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شهرستان لامرد؛

گردهمایی مدیران بهزیستی شهرستان‌های استان فارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۲۵

گردهمایی مدیرکل ، معاونین و مدیران بهزیستی شهرستان های استان فارس به میزبانی شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، سیدمهدی احمدی‌زاده معاون فرمانداری لامرد ضمن عرض خیرمقدم به مدیران بهزیستی استان فارس و تشکر از زحمات مدیران بهزیستی لامرد در برگزاری گردهمایی، گفت: شهرستان لامرد آب و هوای بسیار خوبی در این فصل دارد و دارای موقعیت استراتژیک بدلیل نزدیکی به دریا و بازارتجاری دهشیخ و دیگر پتانسیل‌های گردشگری و صنعتی است و امیدواریم میزبان خوبی برای مدیران و کارشناسان بهزیستی باشیم.

وی ادامه داد: هر اجتماع آسیب‌هایی دارد و وظیفه جامعه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی است و قطعاً همه ما امروز جمع شدیم که افراد کم توان و ناتوان جامعه کمک کنیم درحالی‌که وظایف بهزیستی فقط در این حیطه خلاصه نمی شود.

احمدی‌زاده اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید به بهزیستی کمک کنند و خوشبختانه همه دستگاه‌های شهرستان لامرد به اداره بهزیستی کمک کرده اند.

وی در ادامه از مدیرکل بهزیستی استان بدلیل استفاده از بانوان و انتصاب کاظم زاده به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد تقدیر و تشکرد کرد و ابراز رضایت مجموعه شهرستانی را از عملکرد این مدیر اعلام کرد.

در ادامه حجت الاسلام امین غفاری رییس دادگستری شهرستان لامرد اظهار داشت: امروز نگاه به بهزیستی نسبت به قبل تغییر کرده و نگاه مهربانی و محبت به این نهاد ارزشمند و افراد تحت پوشش آنان است.

وی گفت: بهزیستی نقش ویژه ای در پرونده های تشکیل شده در دادگستری دارد و مددکار اجتماعی در تمامی صحنه ها حضور دارد و کمک زیادی به حوزه قضایی می کند.

انتهای پیام/
مرتضي عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز