خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

باید برای چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۴۰۶

استاندار هرمزگان گفت: باید تمام توان و امکانات خود را در خدمت کاهش خطرات به کار گیریم و از همین رو باید برای چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان هرمزگان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، اظهار داشت: باید از سرعت عمل مسئولان وزارت کشور در مرکز قدردانی کرد چرا که برآوردهای خسارت سیل اخیر انجام و بلافاصله دستورات آن منتقل و صادر شد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام مسافرت های پایانی سال و چهارشنبه آخر سال، اضافه کرد:‌ باید تمام توان و امکانات خود را در خدمت کاهش خطرات به کار گیریم و از همین رو باید برای چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل داشته باشیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در سیل و بارندگی‌های اخیر هماهنگی‌خوبی از طرف تمامی مسئولان استان برای مدیریت مسائل پیش آمده صورت گرفت.

جادری با بیان اینکه اکنون در هر ماه 15 روز بالگرد امداد و نجات به صورت مشترک با استان بوشهر در استان هرمزگان مستقر است، یادآور شد: در سازمان هلال‌احمر به استان قول داده شد از محل بالگردهای وارد شده به کشور، یک بالگرد به استان هرمزگان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارندگی‌ها در ایام تعطیلات عید نوروز وجود دارد، تاکید کرد: تمامی تمهیدات برای مدیریت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی و جلوگیری از بروز مشکلات باید در استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز