خبرگزاری کار ایران

با تعیین اعضای ستاد انتخابات؛

زنگ انتخابات در شهرستان ری به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۳۹۷

اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ری با حضور معاونان، بخشداران و کارشناسان انتخابات در دفتر فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هدایت الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه با اعطای احکام اعضای ستاد انتخابات این شهرستان، روند اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ری در بهار آینده را آغاز کرد.

بر اساس احکام صادره، هادی تمهیدی که معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری است  به عنوان رئیس ستاد انتخابات تعیین شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین با ابلاغ حکم مهدی مجیدی به عنوان  رئیس کمیته پشتیبانی، وی را مامور برنامه ریزی، هماهنگی و پستیبانی انتخابات شهرستان ری کرد.

 سید ناصر موسوی که در مسند معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری در حال خدمت است نیز به عنوان رئیس کمیته بازرسی این دوره از انتخابات منصوب شد.

در احکام دیگر رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری، حمید رضا آرمانمهر به عنوان دبیر، امین بابایی به عنوان رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، مهدی رضیئی به عنوان رئیس کمیته حراست، -هادی حسین خانی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و  غلامرضا محمدی به عنوان رئیس کمیته آموزش ستاد برگزاری دوازدهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین شدند.

 بخشداران شهرستان ری نیز  به عنوان رئیس هیاتهای اجرایی بخش های تحت مسئولیت خود تعیین شدند تا آنان نیز همگام با ستاد انتخابات شهرستان ، کار اجرایی انتخابات را در آن حوزه ها آغاز کنند.

 فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای این جلسه طی سخنانی فرایند انتخابات در کشور را از چند حیث مهم برشمرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری از این حیث که می تواند موجب تغییر، تنظیم و تاثیر بسیار زیاد در روابط بین المللی و سیاست های خارجی شود مورد توجه تمام کشورهای دنیا و منطقه است.

وی اضافه کرد: با حضور دولت دکتر روحانی در راس دولت تدبیر و امید نگاه بین المللی به ایران به سرعت تغییر پیدا کرد و از یک نگاه خصمانه ، تهدید و تحریم به یک سیاست مدارا و گفتگو تبدیل شد.

جمالی پور رئیس جمهور را نماد ملی و همچنین مسوول نهاد اجرایی کشور دانست و افزود: انتخاب رئیس جمهور می تواند بر آینده کشور همراه با امنیت پایدار، معیشت و رفاه اجتماعی موثر واقع شود.

فرماندار ری در بخش دیگر سخنان خود به مقوله مهم و حساس انتخابات پیش رو پرداخت و با بیان اینکه امروز به عنوان نماینده عالی دولت و همچنین مجری انتخابات در شهرستان از دوجهت باید فعالیت کرد، اظهار داشت: از طرفی باید بر اساس سیاست ها ، برنامه ها و آرمانهای دولت حرکت کرده و در کلیات از شخص رئیس جمهور و برنامه هایش باید دفاع کنیم.

وی تاکید نمود: در این راستا باید از غلو و بزرگنمایی کردن امور پرهیز کرد تا موجب سلب اعتماد مردم از نظام نگردد.

فرماندار ری در ادامه افزود: از طرفی نیز به عنوان مجری انتخابات به عنوان نماینده مردم در انتخابات باید با تمام وجود و از جان و دل حافظ و امانت دار آراء و تصمیم مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات فارغ از هرگونه نگاه و سیاست های در چارچوب دولت  ارتباط مستقیم با مردم دارند، تصریح کرد: رای مردم حق الناس است و باید به شایستگی و قدرت و بسیج همه ظرفیت ها از آن صیانت کرد چرا که وارد کردن کوچکترین خدشه ای به این امانت و دستاور بزرگ مردم از بین بردن اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت.

وی اذعان داشت: مردم در انتخابات برمبنای شعارهای  همراه با پشتوانه علمی، عقلی، تحقیق و منطق تصمیم خواهند گرفت و رای خواهند داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود خطاب به مجریان و متولیان انتخابات تاکید کرد: در تشکیل هیئت های اجرایی حتما باید افرادی امین ، خداشناس ، وظیفه شناس و بدون تعصب جریانی و حزبی انتخاب شوند.

وی گفت: مجریان انتخابات اگر احساس کنند در در شعبه  یا حوزه انتخاباتی رعایت امانت داری و صیانت آراء صورت نمی پذیرد بدون ملاحظه برخورد نمایند و انتخابات و فرآیند رای گیری آن شعبه را لغو نمایند.

جمالی پور در پایان اظهار داشت: مجریان انتخابات بر اساس آسیب شناسی‌هایی که در ادوار گذشته انتخابات صورت گرفته است، در این دوره در صدد رفع آنها باشند .

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز