خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در جمع دختران برگزیده استان:

زنان زنجانی نقش اثرگذاری در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی دارند

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۲۲۴

استاندار زنجان به فعالیت ۳۰۰ تشکل مردم نهاد و حضور جدی زنان و دختران زنجانی در این تشکل‌ها گفت: این قشر نقش اثرگذاری در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروزسه شنبه (17 اسفند) در جلسه هم اندیشی دختران برگزیده استان زنجان با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان اظهار کرد: هر اندازه در جامعه ایران زنان به رشد و کمال برسند در تربیت جامعه سرمایه گذاری شده است، چرا که رشد زنان جوان تاثیر مستقیم در جامعه بزرگ ایرانی دارد.

وی افزود: امروز خوشبختانه در استان زنجان دختران و زنان حضور بسیار پررنگ و جدی در دانشگاه‌ها، حوزه های علمیه دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در دانشگاه‌های استان زنجان شاهد حضور موثر دختران هستیم و اینکه بخش قابل توجهی از این جمعیت موثر و آینده دار از بانوان هستند، گفت: بانوان طلبه در زنجان حضور پررنگی دارند.

وی افزود: زنان استان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی هم حضور پررنگی دارند و 300 تشکل مدنی، اجتماعی و فرهنگی فعال در استان زنجان وجود دارد که زنان در این تشکل ها نقش جدی دارند.

درویش امیری تصریح کرد: حضور زنان در عرصه های مهم موجب تشویق مردها برای نقش آفرینی در مجموعه های خیریه می شود.

استاندار زنجان به حضور غیرتمندانه زنان زنجانی در موسسات خیریه استان اشاره کرد و گفت: در حوزه اجتماعی و مشارکت های مردمی زنان بیشتر موجب اعتمادآفرینی می شودو این اعتماد موجب مشارکت بیشتر مردم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز