خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

پاکسازی ٥٦٠ منطقه آلوده در کرمان با اجرای رزمایش کوثر

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۱۱۳

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ٥٦٠ منطقه آلوده شامل ٤٠٠ منطقه روستایی و ١٦٠ منطقه شهری جنوب و شرق استان با اجرای طرح کوثر پاکسازی شد.

به گزارش ایلنا، سردار رضا بنی اسدی‌فر امروز در مراسم اختتامیه رزمایش مشترک کوثر ویژه جنوب و شرق استان کرمان در جیرفت با اشاره به طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز جنوب و شرق استان تحت عنوان طرح کوثر افزود: این طرح با رمز یا فاطمه الزهرا (س) به مدت سه روز در این مناطق برگزار شد که دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

وی به نزدیک شدن سال جدید و سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: استان کرمان زمینه های گردشگری خوبی دارد و مسافران زیادی از این استان بازدید می کند بنابراین برای ایجاد امنیت بیشتر در نوروز رزمایش طرح کوثر برگزار شد.

مقام عالی انتظامی استان با عنوان اینکه این طرح با هدف افزایش ضریب امنیت اجتماعی در منطقه جنوب و شرق استان برگزار شد ادامه داد: در این رزمایش ٣٠٠ تیم در کنار ماموران انتظامی شهرستان های جنوب و شرق استان عملیات های مختلف انتظامی و امنیتی را انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف سه تن مواد مخدر، ٢٩٩ دستگاه مسروقه و دستگیری ٣٨٠ نفر در مدت برگزاری رزمایش کوثر خبر داد و گفت: امنیت زیربنای همه فعالیت‌هاست بنابراین در این زمینه تلاش جهادی انجام می دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ٥٦٠ منطقه آلوده شامل ٤٠٠ منطقه روستایی و ١٦٠ منطقه شهری جنوب و شرق استان با اجرای طرح کوثر پاکسازی شد.

سردار بنی اسدی فر با تصریح به اینکه امنیت مطلوبی در استان کرمان حاکم است بیان کرد: برگزاری این مانورها در زمینه افزایش ضریب امنیت اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز