خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گلستان اعلام کرد.

تحرکات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۰۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۱۶۲۵ شعبه اخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی در گلستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر طهماسبی در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: رصد اخبار و تحرکات سیاسی، اجتماعی، سخنرانی‌ها و همایش‌هایی با رنگ و بوی انتخاباتی از وظایف اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان است و همه اخبار بدست آمده به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: به همین منظور تا کنون بیش از 2600 خبر با مضمون انتخاباتی از طریق سامانه به وزارت کشور ارسال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همچنین رصد سایت‌ها، وبلاگ‌ها و برخی از کانال‌های وابسته به افراد و جریان‌های سیاسی در آستانه انتخابات، در دستور کار اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه ستاد انتخابات استان گلستان با تشکیل 6 جلسه و 49 مصوبه فعالیت خیلی خوبی داشته و از این حیث نسبت به سایر استانها و حتی ستاد انتخابات کشور جلوتر هستیم.

طهماسبی افزود: تاکنون تعداد 24 جلسه با 119 مصوبه در کمیته‌های ستاد انتخابات استان و 65 جلسه با 333 مصوبه نیز در ستاد های شهرستانی، تشکیل شده است.

وی از پیش‌بینی 1625 شعبه اخذ رأی جهت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ارسال این آمار به ستاد انتخابات کشور خبر داد و اظهار کرد: ممکن است این تعداد صندوق پیش‌بینی شده تا زمان انتخابات دچار تغییرات جزئی در تعداد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز